søndag 30. oktober 2011

30.oktober

Hei alle!
Jeg har vel egentlig ikke så mye spennende å fortelle om nå. Har heller ingen bilder, så skriver mest for at dere skal vite at vi fremdeles har det veldig bra. De siste dagene har vi vært mye med jentene og ikke gjort noe spesielt. Bare vært med dem.
Det var vel på fredag at vi hadde natursti med de minste jentene. Det var morro. Spessielt var det veldig gøy å lese hva de hadde svart på mange av spørsmålene. På en av postene hadde jeg tegnet en dinosaur, og spørsmålet av "Hva slags dyr er dette?" og det neste spørsmålet var "lever disse i dag?". To grupper visste at det var en dinosaur, men de svarte også at de levde i dag. Og en gruppe svarte at det var en kamel. Den gruppa som svarte at det var en kamel, svarte også at disse ikke levde i dag. Hehe så da lærte de noe nytt da vi gikk gjennom svarene.

Nå begynner jeg å glede meg skikkelig til familien kommer nedover! Ikke lenge igjen. Blir utrolig deilig å komme hjem også snart. Jeg tror jeg smelter bort her snart. 35 - 40 grader i skyggen hver eneste dag, så man orker jo nesten ikke gjøre noe som helst annet enn å sitte forran vifta og drikke kaldt vann. Håper virkelig på at det er snø hjemme i slutten av november. Har så lyst til å gå på ski! Så vet dere det.

Lover at jeg skal skrive litt flere innlegg og ta noen bilder til torsdag. Har bare ikke orket å skru på pcen de siste dagene. Dessuten har jeg en veldig spennende bok som jeg leser, så den har vel litt av skylda den også.

Vi snakkes!

2 kommentarer:

  1. Hei Runa
    Du har ikke gått glipp av noe skiføre enda. Vi har knapt hatt rim på bakken. Vi får bare håpe det blir litt kaldere når vi kommer ned. Klem fra p

    SvarSlett
  2. Hm, ja faar haape det kanskje er skifore naar vi kommer hjem igjen! Maa jo faa gaatt paa ski! Blir jo en kjempeovergang i temperatur for dere! Nesten 40 grader, om ikke mer!

    SvarSlett