mandag 5. april 2010

solskinnsdag

I dag har vært en utrolig flott siste fridag før skolen begynner igjen. Har vært i overkant av 20 grader, blå himmel og da selvfølgelig også sol. I morgen bør det helst hølje ned, for da begynner vi jo på skolen igjen. Jeg tok meg en tur inn til sentrum (jeg bor i sentrum, men ikke sentrum-sentrum, om dere skjønner) og kjøpte noen småsaker. Etterpå kjøpte jeg meg et "glossy magazine" og satte meg på en nyåpnet, utrolig fancy café i hovedgaten til Zaragoza. Her satt jeg kanskje i to timer og bare koste meg med sjokoladecookies. Jeg hadde bestilt en caefé latte også, men damen som jobbet der visste tydeligvis ikke forskjellen på caffé latte og Cappuccino så det jeg fikk var vel heller nærmere en Cappuccino. Den hadde til og med et "kaffehjerte" i skummet, Og caffé latte er en kaffe som ikke skal ha skum en gang. Mathilde, om du leser dette vet du akkurat hva jeg snakker om. Haha (som forklaring på hvorfor jeg er så prippen på denne kaffen er fordi jeg har jobbet/jobber på en café i Oslo som selger, blandt annet, kaffe.)

Senere, da vi skulle spise comer hadde vi det ganske så morro med at Jesús absolutt skulle synge/vise oss hvordan den nye sangen til Black Eyed Peas var. Han begynte å synge og vi klarte selvfølgelig ikke slutte å le. Etter at han er sånn ca. halvveis i sangen smeller det igjen et vindu over oss (vi bor i blokk, og har terasse midt inne i "øyet" av blokken). To sekunder senere smeller det igjen enda et vindu fra en annen etasje. Gjett om Hannah og jeg lo. Jesús, derimot, var ikke fullt så fornøyd, og bannet på både norsk og tysk til naboene som ikke likte sangstemmen hans.

                                          
                                                      Dette er den sangen Jesús prøvde å synge.


6 kommentarer:

  1. Jeg liker det.............
    kult.........
    Me encanta la canción,,, y el video te lo dedico a ti,,Runita,,,,

    Jesús

    SvarSlett
  2. Hahaha has entendido lo que he escrito? =)

    SvarSlett
  3. haha.. han har ikke akkurat den fineste sangstemmen! :P

    SvarSlett
  4. ha ha ha ha ha.
    Så bra du finner på ting å gjøre slik at du får tiden til å gå, Runa. Skulle ønske jeg hadde samme egenskap. Dessverre er jeg altfor utålmodig av meg. Håper du har det bra. Vi må skypes en dag!

    SvarSlett
  5. hørtes ut som en kjempefin dag! <3 *missunne*
    klem fra Marte <3

    SvarSlett
  6. Anniken: Haha han later ikke til å skjønne det selv ;)

    Mariell: Jeg har det veldig bra =) Vi må snakkes snart på skype ja! <3

    Marte: Det var ganske fint =) Men nå er det prøver for fullt igjen.. hm.. Klem fra Runa <3

    SvarSlett