onsdag 28. april 2010

Snart ferdig!

Hei alle! Beklager lite oppdateringer den siste tiden. Jeg har rett og slett vært veldig opptatt (ikke egentlig, men har bare ikke giddet og oppdatere).

Prøven i filosofi gikk greit tror jeg. Venter i all spenning på å få den tilbake. Dere vil høre fra meg hvordan det gikk. Sitter nå og niøver til historieprøve på fredag. Egentlig skulle vi hatt en geografiprøve i dag, men den ble flyttet til neste uke, så da har vi plutselig 4 prøver i uka som kommer. Great.

Nå er det faktisk bare 19 skoledager igjen for min del! Og godt er det. Jeg kjeder meg i hjel i timene om dagen. I engelsk lærer vi for det meste bare vokabular ála fireman og national day. De trenger å utvide vokabularet så mye som mulig til de skal ha Selectividad, også kalt Final Exam på godt norsk. Alle lærerene og elevene går rundt og babler som nervøse høner om disse prøvene. Så der sitter jeg i timen og kan ta alt med knusende ro, ettersom jeg ikke skal ta disse prøvene. Men jeg har nok styr med alle de vanlige prøvene jeg, så slapper ikke helt av "fordeom" (uttrykk hentet fra enten mandals- eller bergensdialekt haha).

Jeg var forresten og politianmeldte den stjålne lommeboka mi for noen dager siden. En veldig hyggelig politimann, som aldri hadde skrevet en politianmeldese før, tok meg imot og prøvde så godt han kunne å snekre sammen noe som lignet. Jesús, som også er en slags poltimann, bare himlet med øynene da han fikk se det endelige resultatet. Men det funker. Blir nok en tur til Madrid (norske a,bassaden ligger der) snart for å fikse nytt pass. Cathrine, tal vez nos veremos? Espero que sí!

3 kommentarer:

  1. Har du sjekket når ambasaden har oppe, og hvor lang tid det vil ta å få et nytt pass? Har du husket å sperre kortet?
    Lykke til med prøvene!
    Klem mamma

    SvarSlett
  2. ahah, mandalsk! Men du, selvfølgelig ses vi! :D

    SvarSlett
  3. Mamma: Jeg har sjekket når ambasaden er oppe, og det vil ta ca en uke. Tusen takk :D Klem

    Cathrine: :D jeg håper og tror det! Klem

    SvarSlett