søndag 25. april 2010

Perfekt langhelg

Beklager at jeg har sviktet dere litt disse dagene! Haha som mamma så fint sa det: Har du sviktet dine blogglesere?!

Neida, jeg har ikke det. Saken er at vi ikke hadde internett på hotellet, og jeg orket ikke ta med meg pcen frem og tilbake til Hus - hotell bare for å skrive blogginnlegg. Dere skjønner sikkert.

Jeg har hatt det helt utrolig perfekt denne helga! Eneste som dro litt ned var at det ikke fantes aircondition på hotellet og det var veldig varmt ute noen dager. Og sola sto rett på vinduet vårt store deler av dagen, noe som resulterte i tropevarme. Litt kjip frokost også, så vi spist bare frokost en dag. Endte opp med at vi kjøpte masse mat (som ikke koster noen ting i Spania) og spiste på rommet. Vi er litt asosiale.

Iløpet av de dagene Jesper har vært her har vi vært rundt og sett på byen, spist is, spist middag hos Jesús og Tina (der jeg bor), spist middag hos Xiomara med en del venner og vært ute og møtt en del andre enner. Jeg tror de likte Jesper veldig godt, og Jesper syntes de var veldig greie. Så det var gøy. Jeg har desverre ikke så alt for mange bilder, men noen har jeg da tatt. Skal legge ut så snart jeg finner kabelen til kameraet oppi alt dette rotet. Jeg har nemlig endevendt hele rommet mitt. Jeg kunne ikke finne lommeboka mi på lørdag og jeg har fortsatt ikke funnet den, så nå har jeg gått ut fra at noen har stjålet den. Med passet inni. Kult. Så i morgen blir det ringing til ambasader og politianmeldinger. Enda kulere. Men det ordner seg. Hadde ikke mye cash der, og har flyttet over pengene som står på kontoen som bankkortet hører til (bare sånn i tilfelle jeg skulle finne lommeboka senere i dag og jeg da har sperret kortet. Litt kjipt. Men jeg skal sperre det om jeg ikke finner lommeboka iløpet av dagen).

Tusen takk Jesper for en helt perfekt langhelg!

6 kommentarer:

  1. Oida, det var en dramatisk avslutning på helgen. Håper det ordner seg med lommebok og pass.. Og bra du og Jesper har kost dere ! ! Lykke til med eksamener framover, Runa :-) <3

    SvarSlett
  2. Ja, kan du si! Det ordner seg nok. Har snakket med områderepresentant og Jesús, og i morgen skal det politianmeldes og ringes til ambassaden.

    Tusen takk det samme! <3

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en perfekt helg Runa min <3 :)

    Hilsen Glenn

    SvarSlett
  4. Hørtes kjempekoselig ut ! <3
    klem fra Marte <3

    SvarSlett