søndag 18. april 2010

Jesper kommer nok ikke

Det ser nok ikke ut til at Jesper kommer på besøk. Jeg leste nettopp på Aftenposten.no at det er muligheter for at de åpner alle flyplasser i Norge i kveld, men det betyr jo ikke at de kan fly til utlandet. Så vidt jeg vet går beltet med askeskyen tvers gjennom Europa og jeg regner ikke med at de flyr rundt heller. Har planlagt at jeg stikker tilbake til hotellet i morgen og avbestiller rommet jeg har holdt av. Ufattelig kjipt. Men på den annen side så får Jesper nå penger til å dra på Roskilde! Jeg har billett allerede og en god del av vennegjengen skal dit til sommeren. Jeg gleder meg til det jeg! Nå er det dessuten ikke lenge til jeg skal hjem igjen. har telt, og det er faktisk bare 47 dager igjen i Spania. Ganske skummelt på en måte, men veldig herlig også. Jeg gruer meg ufattelig til å si hade til alle her, Hannah, Jesús og Tina, alle vennene på skolen, håndballaget og selve Zaragoza, men så gleder jeg meg noe helt utrolig til å komme hjem til Norge igjen også.


6 kommentarer:

  1. Det var kjipt, Runa.. Men som sagt, så ble det jo en slags løsning likevel, da.. at han får bli med på Roskilde! 47 dager kommer til å gå KJEMPEFORT det både tror og håper jeg!!! Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det er jo alltid en løsning på ting ;) Og det er jo utrolig kos at han blir med på Roskilde nå. Jeg tror også at det kommer til å gå unna å null tid! Klem <3

    SvarSlett
  3. huff, det var kjipt :/ !
    klem fra MArte <3

    SvarSlett
  4. føler med deg...men det er jo sant, snart ser du han!
    morsomt det med roskilde forresten. i sommer blir første gang på 4 år at jeg IKKE er der, nettopp fordi jeg i år ikke har penger til det... men 2011 drar jeg helt sikkert, elsker roskilde.
    jeg har 68 dager igjen...

    SvarSlett
  5. skikkelig kjipt altså! meeen tenk positivt. ánimo! :)

    SvarSlett
  6. Marte: Utrolig kjipt :( Klem <3

    Beate: Haha tuller du. Så synd igrunn. Jeg kunne jo møtt deg om du dro til Roskilde. Gleder meg veldig! Har aldri vært der før.

    Anniken: Tenker positivt :D <3

    SvarSlett