tirsdag 20. april 2010

Sabeis qué?!

Vet dere hva?! Jesper kommer likevel! Etter at jeg skrev innlegget i går om å avbestille hotellet valgte jeg å vente en dag til likevel. Og det var jo utrolig flaks. For nå viser det seg at Norwegian flyr til Barcelona i morgen! Nå gleder jeg meg utrolig, utrolig mye til en langhelg med Jesper i Zaragoza. Får bare håpe han kommer seg hjem igjen da, og at det ikke kommer et nytt vulkanutbrudd som stenger alt igjen mens han er her. Ikke at det hadde brydd meg noe særlig om han ikke skulle kommet seg tilbake til Norge og måtte blitt her en ekstra uke, men det hadde jo ikke blitt så bra for skolen hans. Gjett om jeg gleder meg!

6 kommentarer:

  1. som sagt: det ordner seg for snille jenter! <3
    klem fra Marte <3

    SvarSlett
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa <3 Så bra! Kos de masse, dette fortjener du =*

    SvarSlett
  3. Så bra, Runa !!!!! Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne ! ! ! Kos dere mye ! Det blir nok en helt uforglemmelig helg!

    SvarSlett
  4. Ååå, så bra!! Dere kom nok til å få det helt fantastisk :D

    SvarSlett
  5. Til alle sammen: Det kommer til å bli helt perfekt :D Jeg gleder meg sånn! <3

    SvarSlett
  6. Så kjekt! Må kose deg masse!! :)

    SvarSlett