søndag 11. april 2010

Bilder fra Barca

Jeg fikk en mail i går fra treneren min der det kun sto: Ring meg med en gang du ser denne mailen! Jeg ble jo nesten litt nervøs jeg og ringte med en gang jeg så den. Men da hadde det allerede gått nesten et døgn siden han sendte den. Han fortale at om jeg hadde ringt før kunne jeg fått vært med å spille kampen i dag. Men siden jeg ringte så sent så rakk han ikke lage noen lisens til meg. Denne cupen er en vinn eller forsvinncup og vi tapte i dag, så nå tror jeg ikke det er flere kamper igjen av sesongen. Derfor er det heller ingen vits i at treneren lager noen lisens til meg for å spille. Så jeg tror ikke jeg får spilt noen kamper i Spania. Men det har jo vært veldig gøy å trene med jentene da. Og jeg har jo blitt kjent med veldig mange fler.

Jeg har "print-screena" litt fler bilder fra Tuenti (spanske facebook) nå, så her kommer det noen gler bilder fra Barcelonaturen med klassen.


Meg, María og Xiomara


Inne i et pokerrom. Jeg skjønte ikke helt greia med det igrunn, for det var ikke noe kort eller noen ting der.

Dette må være den beste læreren tror jeg. Utrolig dumt at jeg ikke har han i noen fag. Han er engelsklærer  over gjennomsnittet interresert i språk. "Hej då, Runa! Nei vent da, det var vel svensk? Hei Hei! Det var norsk?" Haha. Dette er inne på museet. Utrolig morsom sak. Det er et speil under han, men når man sto forran var det nesten umulig å legge merke til speilet, så man skjønte ikke først hvordand et var mulig at han hadde hodet hengede i lufta.

Det var så varmt i Barcelona. Og i Zaragoza i dag også for sovet. 25 grader kanskje? Veldig deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar