lørdag 17. april 2010

Hva er oddsen??

Nå kan dere tro jeg sitter her og forbanner en viss vulkan på Island. Og vet dere hvorfor? Fordi det er stor sannsynlighet at Jesper ikke kommer til Spania og besøker meg på onsdag som planlagt. Endelig, etter 8 måneder uten å se han kommer han på besøk, men så, helt ut av det blå skal en vulkan på Island stoppe all flytrafikk over hele nordeuropa. Hva er oddsen for at det skulle skje nettopp den uka han skal hit? Jo, det skal jeg fortelle dere. Denne vulkanen har vært inaktiv i rundt 200 år. Og oddsen for at den skulle våkne til liv nettopp den uka min kjæreste kommer til Spania er 1 til 104.000..

Jeg venter på at et mirakel skal åpne alle flyavganger til onsdag, slik at jeg får besøk av Jesper.

(ja, jeg vet det er større og viktigere ting som må bli prioritert med fly, som f.eks luftambulansen og lignende, men jeg vil fortsatt ha kjæresten min til Spania)

Kan du ikke bare ta en taxi som John Cleese gjorde?

7 kommentarer:

  1. :/ Håper han kommer seg ned! det fortjener dere ! <3
    Mamma og pappa derimot kommer seg ikke hjem fra KYPROS... stakkars stakkars...
    Klemmer fra Marte <3

    SvarSlett
  2. Håper jeg også!
    Hørte ikke så dumt ut å være strandet på Kypros da :D Skulle ønske Jesper kom i forrige uke. Da kunne han vært strandet i Spania på ubestemt tid sammen med meg :) Mange klemmer fra Runa

    SvarSlett
  3. Uffda, Runa!! Håper det ordner seg!!! Klem <3

    SvarSlett
  4. Oh noes! :(:(

    Btw jeg likte at du lærte bort viktige begreper som kameltå! Heh! :)

    SvarSlett
  5. Mariell: Håper virkelig det jeg også, men for hver dag ser det enda litt mørkere ut.. klem<3

    Astrid: Haha, det var hun som nevnte det på læreren da og at hun syntes det var så ekkelt. Og da spurte jeg om hun visste hva det het på engelsk. Det gjorde hun ikke, så da lærte jeg henne det like så godt. Hun måtte vel lært det før eller siden uansett ;) Haha

    SvarSlett
  6. Hei Runa
    Skjønner du er skuffet nå. Nå som det ser ut som Jesper ikke kan dra nedover.
    Det virker ikke som vulkanutbruddet går over med det første. De som skal hjem har det ikke lett nå rundt om i Europa. Det er kaos på togene også, og leiebil er visst umulig å få tak i. Det aller beste nå er definitivt å la være å reise hvis det kan unngås.
    Ha det bra så lenge, mange klemmer fra Pappa

    SvarSlett
  7. Ja jeg vet at mange har problemer nå. Skjønner jo at det er skumlere ting som kan skje når flyene ikke går. Som at man ikke kommer seg til sykehus fort nok osv. Men på den annen side, nå har Jesper penger til å dra på Roskilde :) Mange klemmer fra Runa

    SvarSlett