mandag 19. april 2010

Música

Da er det bestemt. Vi har nå offisielt gitt opp håpet om at det skal gå fly til Spania innen onsdag, så jeg skal dra og avbestille hotellet jeg booket i forrige uke. Utrolig trist. Men slikt skjer jo (egentlig ikke).

Jeg hadde forresten økonomiprøve i dag, som ikke gitt så veldig bra igrunn. Også har jeg en prøve til i engelsk denne uka, men den går lett. Deilig med en rolig uke igrunn. Har langhelg også forresten. Jeg har en megaprøve i filosofi neste mandag da, så jeg må begynne å lese til den snart. Jeg SKAL få bra på den prøven!

Jeg har funnet noe ny musikk jeg liker utrolig godt! Tenkte kanskje noen av dere også liker det? Legger til et par av dem i alle fall. Jeg kan tenke meg at kanskje pappa liker disse?

                                                
Like a Star - Corinne Bailey Rae


                                                
Put your records on - Corinne Bailey Rae, dette må være den fineste!

2 kommentarer:

  1. Jeg beundrer deg utrolig masse for innstillingen din til skolen! Jeg tror det er veldig mange som bare ville ha gitt opp.

    Kjipt det med Jesper, men som du sier så kan han nå være med til Roskilde i stedet, og det er jo litt fint det også :)

    SvarSlett
  2. Stakkars deg og Jesper :(
    Men du, hvordan kan jeg legg til en "audio clip" til bloggen min? :P (Vet ikke hvis hva jeg har skrevet er riktig.. haha:)

    SvarSlett