mandag 17. august 2009

Nå er det ikke lenge til Lea og jeg reiser! Vi drar på lørdag morgen:S Gruer meg veldig til å reise fra alle, men når jeg først har kommet meg avgårde gleder jeg med masse! Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt om den nye familien. Nå de siste dagene har jeg funnet ut en hel del om den nye familien, som ikke engang Aspect vet noen ting om.

Da jeg fikk vite at jeg skulle bytte familie visste jeg verken hvorfor jeg byttet eller hva jeg ble byttet til. Det gjorde tydeligvis ikke Aspect heller, men de vet da fortsatt ingenting. Jeg maste litt om en e-mailadresse til den nye familien, og fikk en til slutt. Fikk sendt en mail til dem. Fikk svar fra Ana alt neste dag. Hun sa at det hadde bodd en Norsk jente der i fjor. Hun heter Anniken. Etter å ha lagt sammen 2+2 og funnet ut at det ble 4, skjønte jeg at denne jenta er hun som har skrevet bloggen www.annikenizaragoza.blogspot.com. Denne bloggen har jo jeg lest i hele år, og da jeg fant ut at det er den samme familien som jeg skal bo hos ble jeg jo helt ellevill! :D Den nye familien virker helt super:)

Har snakket litt med Anniken på facebook, etter hva jeg fant ut. Hun sier jeg må glede meg masse til forkurset i Madrid, for det var visst bra! jeg gleder meg:)

2 kommentarer:

  1. Runa, du er både god i matte OG heldig med vertsfamilie! Dette året må jo bli bra:D

    SvarSlett
  2. Det kommer til å blir kjempebra! :D

    SvarSlett