søndag 30. august 2009

Soling og bading i hele dag :D

Hei alle sammen! Da var det oss igjen :p Prøver å legge ut et innlegg hver dag, så dere skal få noe sengelektyre å kose dere med.

I dag har vi stort sett ikke gjort noe særlig. Og det har vært utrolig deilig! Eller, vi har jo gjort noe, men vi har ikke vært rundt i hele byen og over alt. Jeg startet dagen med å stå opp kl. halv 10. Hadde da planlagt å ta meg en svømmetur i bassenget, siden det utrolig nok ikke var noen niños der nede. Så på vei ut døra spurte jeg vertsmor om det var greit at jeg gikk ned, men da sa hun at bassenget ikke åpnet før 11. Great. der sto jeg da, med badedrakt og hele greia.. Så da gikk jeg å spiste frokost isteden. Fikk faktisk gjort litt lekser mens jeg ventet.

Så, da klokken endelig ble 11 tuslet jeg ned, fortsatt som eneste menneske ute for å svømme litt. Og da jeg sto klar med badedrakt igjen ved bassenget, var porten inn til selve greia stengt. Way to go.. Hva skulle jeg gjøre nå da? Jeg fant ut at jeg skulle gå bort til vakten i inngangsporten og spørre når det åpnet. Han sa noe som at det skulle åpne nå snart, og at jeg bare kunne vente der. Så da gikk jeg tilbake til bassenget for å vente. Følte meg svært dum igrunn. Endelig kom det en badevakt og låste opp porten. Så til slutt fikk jeg da svømt litt:)

Litt senere på dagen kom Guro på besøk til vårt basseng. Vi la oss ned for å sole oss og bade:) Etter hvert måtte vi gjøre noen lekser også, men det er stort sett alt vi har gjort i dag. Senere i kveld er jeg nødt til å skrive et helt brev på spansk. Det er også lekse til i morgen. Men det skal gå greit tror jeg. Vi sitter forresten alle tre her nå og blogger:p




Her skal det blogges :)

ja jeg vet, jeg ser meget fresh ut når jeg soler meg :p


Cathrine og Guro soler seg. Guro bruker vifta som caps;)



Forresten, må skrive litt om denne siestaen. Vi lå ved bassenget, og hadde små barn rundt over alt ! Men så plutselig var vi de eneste igjen ved bassenget! Vi hadde ligget og pratet en stund, så vi hadde ikke merket at alle hadde smøget seg sakte men sikkert inn. Og akkurat da vi så de siste forsvinne, kom Eugenia (vertssøster) og sa at comer var ferdig :p så da gikk vi også. Da vi kom ned igjen, var det helt fullt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar