fredag 21. august 2009

om 5 timer reiser jeg...

OM 5 timer setter jeg meg i bilen på vei til Gardermoen.
Bagen er pakket, og den veier nøyaktig 20 kilo.

Jesper er sammen med meg nå og vi skal være oppe helt til jeg drar. Han blir ikke med meg til Gardermoen fordi det blir FOR fælt å måtte si hade og gå gjennom sikkerhetskontrollen. Det er ille nok å si hade her. Har allerede grått ganske mye, men jeg skal prøve å holde meg helt til vi sier hade på ordentlig. Må tenke på at det bare er for 10 måneder. Vi skal begge ha det masse gøy dette året og det kommer sikkert til å gå fort når vi først kommer igang. Jesper var veldig søt også. Han har jo bursdag i dag, så han har fått gave av meg. Men han hadde kjøpt en gave til meg også. Fikk er nydelig hjertesmykke og øredobber som hørte til<3

Amanda, Ina og Anine skal være med meg til flyplassen da:) De sitter på med oss bort også tar de toget til Oslo når de skal hjem igjen. De er verdens søteste altså! Fikk låne Gossip Girl, sesong 1 av Ina, så om jeg kjeder meg i Spania skal jeg se på det:) Kommer til å savne dem sånn alle sammen!

Vet ikke hvor mye jeg får oppdatert i starten, og det er ikke fordi jeg ikke har tid, men rett og slett fordi jeg ikke vet om den første vertsfamilien min har internett som jeg kan får bruke. Om de ikke skulle ha nett, kan jeg jo kjøpe meg noen minutter på en nettcafé eller no.

Dere skal nok få høre hvordan det går. For det er nå den utrolige reisen begynner.

1 kommentar: