lørdag 29. august 2009

en kort oppdatering

Dette må bli virkelig kort. Skal opp tidlig i morgen og besøke byen Toledo.

I dag var vi først på skolen, som vanlig. Det var ikke så ille i dag da, heldigvis. Litt enklere og litt mer snakk, istedenfor så mye gramatikk. Veldig gøy da læreren skulle forklare at pussy var en liten katt. Alle begynte jo å stor-le! Han visste tydeligvis ikke hva annet som også går under samme navn :p

Vi fikk også hentet de nye mobilene våres i dag! nr. mitt er 0034 69 08 61 309:) Men dere kan fortsatt bruke det vanlige nummeret mitt. Men tror nok jeg bare kommer til å gå rundt med den nye telefonen mens jeg er her i Spania, så er det et nødstilfelle og må ha tak i meg fort er det bare å ringe på det nye nummeret.

Etter at vi hadde hentet mobilene våres, dro Guro, Cathrine og jeg ut for å spise i sentrum av Madrid. Vi dro kanskje rundt 10, og da var det enda stille i gatene. Da vi dro fra sentrum rundt halv 1, kom spanjolene til sentrum. Da skulle de feste. Javier (vertsfar) Sa at det er klubber som er åpne til 6 om natten, og klubber som åpner kl. 6 om morgenen for de som vil fortsette festen enda litt til. Sykt.

Vi har forresten bestilt billetter til Real Madrid kamp i morgen også:) De spiller mot Deportivo de Coruna. Gleder meg veldig til det. Fikk vite senere at det er plass til 80 000 mennesker på stadioen og at denne kampen er første kamp i serien. Regner med at det kommer til å være fullt der. Tror aldri jeg har vært på et sted med så mange mennesker før.

Som sagt skal spansk-klassen på tur til Toledo i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar