tirsdag 18. august 2009

Hvorfor er det ingen som oppdaterer??

Hallo!! Jeg skjønner at dere som er ute har mye annet fett å gjøre, men vi som enda ikke har reist og ikke skal reise i det hele tatt sitter å venter på oppdateringer her :p

det tar ikke lang tid å skrive et bittelite innlegg med hva dere har foretatt dere i dag + kanskje et bittelite bilde som viser den nye skolen, vennene og/eller familien.

Må bare få utløp for min frustrasjon:p hehe kos dere videre da, alle som allerede har reist :D


Her er i hvertfall noen bilder fra Øya-festivalen forrige uke :D





7 kommentarer:

  1. kremt... jeg oppdaterer nærmest daglig, så kom ikke her!

    SvarSlett
  2. VELDIG ENIG!!! De må få utr finger'n! :D Men jeg oppdaterer i allefall! ;)
    Thumbs up for You and Lizzzz :) <3

    SvarSlett
  3. Her snakker jeg om oppdateringer time for time. Jeg skal vite ALT dere foretar dere:p hehe neida, du er flink til og oppdatere Liz :D

    hehe Mathilde, det er bra vi er to :) <3

    SvarSlett
  4. Hehe, jeg vet dette ikke passer til innlegget, men jeg maa bare skrive det for det :P

    Hvis man soeker paa Nesodden vgs paa google bilder her i Florida (jeg holder paa aa skrive foredrag om livet mitt i Norge :S) kommer du opp paa forstesiden :P Videre kommer Jesper, Julie Holm, Mathilde, Elisabeth, Simen Myreng, Frida og flere!

    SvarSlett
  5. Sv.

    Blir gøy å møtes i natt da! Tror vi får det kjempegøy i Madrid :D

    SvarSlett
  6. SV: Ja, det er faktisk akkurat som tupperware-party, bare med smykker. Man kan visst også ha det med vesker, sminke, klær, scrapbook-stuff og så videre! :O Klem og lykke til i dag/natt!

    SvarSlett