torsdag 30. juli 2009

lånekassen er noe dritt!

har ringt lånekassen hundre ganger.. hver eneste gang må jeg gjennom en 5 min lang forklaring på alt jeg alt vet. og så sier de at det er for stor pågang, slik at jeg må gjennom hele driten enda en gang.

Nå har jeg endelig kommet gjennom. Sitter å hører på klassisk musikk mens jeg venter på en kundebehandler. "estimert ventetid er nå 10 minutter".

endeløst med klassisk musikk...
..."estimert ventetid er nå 9 minutter"
..."estimert ventetid er nå 8 minutter"
..."estimert ventetid er nå 7 minutter"
..."estimert ventetid er nå 6 minutter"
..."estimert ventetid er nå 5 minutter"

blablabla, jeg blir gæærn!

4 kommentarer:

  1. Å nei! Jeg vet hva du går gjennom, postbanken kundeservice har ikke akkurat sløst med konsulentstillingene... Bare at der er det mer "populærmusikk", og så hakker den. Seriøst, jeg syns synd på deg! Men hva er det du skal snakke med dem om? Sikkert noe jeg burde ringe for også, føler jeg!

    SvarSlett
  2. Huff:/ Jeg plages også med lånekassen. Etter at jeg hadde sendt inn søknaden min fikk jeg et brev i posten om at jeg måtte ettersende bekreftelse på at jeg har språklige forutsetninger for å gjennomføre et skoleår i PANAMA.... jeg har ikke nevnt Panama noen steder hverken i søknad eller dokumentasjon ;S Sendte en mail til dem fra DineSider og fikk svar neste dag, men ingen forklaring på hva som hadde skjedd.. x)

    SvarSlett
  3. Great! jeg elsker pausemusikk! ...

    SvarSlett
  4. Marit: Haha! Utrolig hva de får til :p Men de har sikkert mange ting og ordne med nå, rett før skolestart.

    Ida: Tror ikke du trenger å snakke med dem;)J
    Jeg hadde sendt inn informasjon i to omganger, og de hadde tydeligvis ikke fått med seg den andre gangen jeg sendte inn. For jeg fikk et brev i posten som sa at jeg hadde mangelfull informasjon. Så derfor ringte jeg dem. De skulle sende et nytt brev, så alt burde være greit nå:)

    Amanda: Det er alltid kos med pausemusikk!

    SvarSlett