lørdag 22. august 2009

Jeg er fremme i Spania!

Endelig fremme og utpakket på rommet jeg deler med Cathrine. Veldig koslig jente altså:)

Avreise var det værste jeg har vært med på. Har gruet meg veldig lenge til det, og med god grunn! Å si hade til Jesper var som å rive ut hjertet og putte det i en blender. mhm, helt jævlig! Og da vi kom på flyplassen skulle jeg si hade til masse venner og mamma, pappa og Lina. Lina gråt og jeg gråt og alle vennene gråt. Huff, ordentlig trist. Fikk et hjertesmykke av Lina også, rett før jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen. Det var et bittelite bilde av meg og et bittelite bilde av henne inni! Så søt hun er:)

Vi kom oss nå igjennom sikkerthetskontrollen og fant gaten vår. Vi mellomlandet i Frankrike og ventet der i 3 timer før flyet gikk videre til Madrid. Og her sitter vi nå. Ble hentet av Victoria (vertsmor i Madrid) på flyplassen. Hun virker veldig grei. Vi kommuniserer sånn halvveis på engelsk og halvveis på spansk. Jeg snakker spansk så godt jeg kan og putter inn engelske ord innimellom:p

Det er driit varmt her! Kom ut av flyet og det er over 30 grader i skyggen! Det som er deilig er jo at det er et stort basseng her som hører til Blokken. Derfor kan vi bruke det så mye vi vil. Deilig! Cathrine og jeg skal prøve det etterpå tror jeg. Victoria er der nede nå, så det er derfor jeg oppdaterer. Har ikke tenkt å sitte limt til pcen mens de er i leiligheten. Det blir asosialt. Men jeg fant meg nå et usikret nettverk og kastet meg på:p hehe

Må si at jeg har det bedre nå enn da jeg dro fra Norge. Var så ufattelig trist. Litt deilig egentlig å ha sagt hade til alle. Har gruet meg til det så lenge, og nå er jeg ferdig med det. Så nå kan jeg begynne å telle ned til jeg ser alle igjen:) Legger ved noen bilder fra rommet vi sover på og fra utsikten. + noen bilder fra reisen

Stort klem fra Runa






5 kommentarer:

  1. Hyggelig at du er kommet vel frem. Skal hilse fra Vera (farmor), Kari, Olav og Singha. De er alle på middag her i Jøtulsvingen nå.
    - NklØ -

    SvarSlett
  2. Så koslig, tusen takk:) Du får hilse masse tilbake!

    SvarSlett
  3. Så bra at du har kommet trygt frem Runa! Har du skype btw? Hva heter du der? :D klem<3

    SvarSlett
  4. Jeg har skype Frida;) Bare søk på Runa Lillejordet, så skal jeg komme opp :)

    SvarSlett
  5. Godt å høre at alt har gått bra, selv om det så klart er jævlig å si hadet! Gleder meg til å lese mer:D

    SvarSlett