mandag 30. mars 2009

Islandur

Nå var det en stund siden jeg har skrevet noen innlegg;) Rett og slett fordi jeg ikke har giddet.. Men nå skriver jeg i hvertfall. Greia er at jeg egentlig ikke har så mye spennende å blogge om, men finner nok på noe..
Jesper reiste til Island i dag morres forresten. Han skulle ta samme buss som vi andre skolebarna, men jeg greide jo såklart å forsove meg. Men jeg måtte jo si hade til Jesper.
En er nødt til å gå hjemmefra 07.10 for å rekke bussen. Jeg våkna 07.05. Jeg hadde ingen ambisjoner om å rekke den bussen, men som sagt måtte jeg jo si hade til gutten min. Derfor kastet jeg på meg det som lå nærmest. Det ble en hullete joggebukse og en ullgenser + gummistøvler og allværsjakke:p Dermed løp jeg bort til Jesper og fikk sagt hade alikevel <3 :) Og for de som måtte lure, så kom Jesper seg trygt frem til Island. Mer har jeg ikke hørt fra han i dag.




Det varur det jeg haddur på hjertir for denne gangur

2 kommentarer:

  1. Så søt du er <3 Du har hørt fra meg nå da :)

    SvarSlett
  2. Ja, nå har jeg jo hørt fra deg da :) Gleder meg til du kommer hjem<3

    SvarSlett