onsdag 1. april 2009

Unger og Vask

Nå er jeg sliten for å si det sånn. Har støvsugd, vasket og tørket støv i hele huset. Fikk riktignok penger for det, men det er fortsatt slitsomt:p Men nå skyller jeg ikke pappa penger lenger i hvertfall. Han måtte nemlig legge ut penger for min Øyafestival-billett. Jeg kunne ikke smelle opp 2000 kroner sånn på rappen..

Ellers så er vi nesten ferdig med alt som heter skole før påsken. Har bare en halv dag i morra på skolen og på fredag skal vi på teknisk museum. Deilig.

Forresten så er det en ting jeg har gruet meg til å fortelle folk.. Men om noen måneder kommer det jo frem i dagens lys uansett, og jeg har ikke særlig lyst til at det skal gå rykter og usannheter. Derfor forteller jeg det her på bloggen. SLipper liksom den face to face greia med alle. Jeg drar ikke til Spania likevel. Har gledet meg sykt til å dra, men nå viser det seg at det rett og slett ikke lar seg gjennomføre. En eller annen gang i slutten av oktober venter Jesper og jeg en liten Jente. Vet dette må komme som et sjokk på de fleste, untatt Amanda, Anine og Ina da som jeg såklart har betrodd meg til. Er klar over at dette kan komme som et sjokk på deg også Jesper, men det får så være..

Kos dere videre folks! Det skal i hvertfall jeg og min lille begynnene mage :)

4 kommentarer: