torsdag 19. mars 2009

Operasjon :)

Hei dere! I dag var jeg hos fysioterapeuten igjen.. Er der 2 ganger i uka, så begynner å bli på hils med alle som jobber der nå :p Men det jeg skulle fortelle, var at jeg nå har fått operasjonsdato. Dvs. at jeg har fått vite hvilken dag jeg skal operere kneet. Det er sikkert mange av dere som har fått med dere at jeg røk fremre korsbånd i venstre kne, litt før jul. Og nå har jeg da altså trent MYE og er omsider klar for å operere det. Datoen er satt til 5.mai. Fikk beskjed av fysion om at jeg må holde meg unna all "farlig" sport fra om med 3 uker før operasjonen. Bare sånn i tilfelle jeg skulle tråkke over og vrikke det andre benet dagen før jeg skal operere eller no :p
Jeg gruer meg egentlig ikke noe særlig for jeg vil helst operere så fort som mulig, slik at jeg er uten krykker og slikt til sommern. For det blir en liten stund på krykker. Fra 2 -4 uker, men det er ikke så ille egentlig. Det kunne jo vært mye lenger;)

Ellers så driver jeg med matte for øyeblikket.. Prøve i morra, og jeg føler at jeg sliter endel :S men pappa kommer heldigvis hjem snart, så han må nok hjelpe meg litt ekstra tror jeg.

3 kommentarer:

  1. Når er den da? (DET glemte du å skrive. Noob). Uansett, da kan vi være krykkebuddies :D

    SvarSlett
  2. haha, ja det ser jeg jo nå :p det er 5.mai ;) Jepp, da kan vi være krykkebuddies :D

    SvarSlett