onsdag 25. mars 2009

Nye sko

Så sitter jeg her igjen :p Skal gjøre spanskleksene, som jeg egentlig tar ganske seriøst. Tror nesten jeg er litt sånn som Terkel i knipe-nerden som rekker opp hånda hele tiden, i spansktimene "eh, eh, eh!!!" haha Presterte å få en 4 i spansk til jul, noe jeg synes er meget merkelig ettersom jeg hadde ganske mange 5ere på opg og
5+ på den siste final oppgaven.. Men i år har jeg konsentrert meg skikkelig om spansken. Noe som ikke er så veldig unaturlig egentlig, siden jeg skal til Spania. Skjønner ikke hvorfor folk synes det er så umotiverende å ha spansk.. hihi.. kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg til Spania :) Gruer meg bare til å si hade her hjemme og at jeg kommer til å savne alle sånn:´( og første, andre og tredje skoledag i Spania:p

Må nok se litt på naturfagen også, ettersom vi har naturfagsprøve i biologi på fredag. Også den norskprøven da om lyrikk på mandag, men den gidder jeg ikke stresse med enda, siden norsk ikke er avgangsfag i år..

Kjøpte meg skinnjakke i går btw. Jeg synes den er dødskul! Har ønsket meg skinnjakke leeeenge, helt siden sensommern i fjor, men så fikk jeg aldri ut fingern og så var det plutselig vinter:p Nå mangler jeg bare lønna fra jobben, og vipps (!), så har jeg nye vårsko også :) hehe Har litt lyst til å kjøpe noen "indianer-sko", men vet ikke helt.

Og det er lov å kommentere dere! Veldig koslig når jeg ser at noen har skrevet noe:)

3 kommentarer:

  1. JEg er hvertfall en av de umotiverte til spansken. Skinnjakka var dritkul :) men for å være ærlig, så var ikke de indianerskoene så utrolig kule :P no offence <3

    SvarSlett
  2. Jeg er umotivert som regel. Foretrekker bubble shooter!

    SvarSlett
  3. hehe jeg vet at du er umotivert i hvertfall, Jesper:p Men Elisabeth? hehe..

    Da kjøper jeg i hvertfall ikke sånne sko:p selv om jeg synes de er utrolig fine :)

    SvarSlett