onsdag 18. mars 2009

Hit counter

Nå har jeg lagt til en hit-counter på bloggen min :p bare for å se om det er noen som er innom å leser her. For om det ikke er noen, så er det jo ikke så veldig mye vits for meg å ta meg tid til å skrive. Men når jeg tenker meg om så spiller det egentlig ikke så mye rolle for blloggingen er omtrent like mye for min egen del som for andres :) hehe

Btw, så har jeg enda ikke fått det oppdateringsbrevet fra Aspect enda. Er det noen som har fått det? Lurer på om jeg skal ringe dem, eller sende dem en mail eller noe.. Kanskje de har glemt at jeg søkte?

2 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke fått... Det sto jo i det første informasjonbrevet at nr. 2 skulle komme i februar... Hvis du kontakter dem, har du lyst til å fortelle hva de sier? :)

    SvarSlett
  2. Godt å høre at det ikke bare er meg.. Jeg skal si ifra om jeg får noe svar;)

    SvarSlett