onsdag 18. mars 2009

Nytt brev fra Aspect! :)

Nå har jeg fått 2.informasjonsbrev fra Aspect dere! :) Og gjett hva jeg fikk vite!! Jeg har nemlig meldt meg på et forberedelseskurs i Madrid. Jeg fikk vite før jul at det er på 2 uker og at det begynte i slutten av August. Nå ser det derimot ut som det ble gjort en liten forandring i planene. Avreisedato er nemlig 17.August (fjuh! Da rekker jeg akkurat Øya-festivalen) og kurset er ferdig den 12.September. Dvs. At kurset er nesten 1 måned langt.. Jeg fikk litt av et sjokk kan dere tro. haha.. Under oppholdet på forkurset skal jeg bo hos en midlertidig familie i en måned. Denne familien blir ikke den jeg skal bo hos resten av året.

Kurset er satt opp slik at jeg får 20 timer spanskundervisning i uka og 5 timer spansk kulturundervisning. Da får jeg i hvertfall er god start med spansken min:) Og det som er bra er at det ikke koster noe mer enn hva vi i utgangspunktet fikk informasjon om.


Men én ting er veldig, veldig dumt. Siden jeg reiser så tidlig så rekker jeg ikke bursdagen til Jesper :( Men jeg vet hva han skal få allerede, og jeg tror han blir glad, selv om jeg ikke er der. Jeg kommer til å savne deg så utrolig mye til neste år Jesper <3

Føler at alt nå kom veldig mye nærmere. Så nå har jeg enda fler små sommerfugler i magen. Dette kommer til å bli syyyykt spennende! :D Eller, en utrolig reise til Spania! :)

2 kommentarer:

  1. Haha, vel da trenger du i hvertfall ikke stresse så mye med spansken HER! BWHAHAHAHAHA *skule på deg* øhm (du vet, jeg klarer det fra huset mitt)

    SvarSlett
  2. Jeg tviler ikke på at du skuler på meg:p haha, men jeg vil jo gjerne ha en god karakter i spansk da;)

    SvarSlett