tirsdag 17. mars 2009

Guuule støvler


Ja, siden vi har 100 fritimer i dag og jeg ikke har noe bedre å gjøre (det har jeg, men jeg gidder ikke) så skriver jeg et lite innlegg :p

Jeg skal til byen etterpå til fysioterapeut. NIMI, som greia heter ligger på Ullevål stadion, så det er et lite å stykke å reise to ganger i uka. Men det er jo for at jeg skal kunne operere kneet, så det er jo definitivt verdt det.

Uansett.. Jeg skulle egentlig blogge om det jeg har tenkt å gjøre FØR jeg skal til fysion. Jeg skal nemlig kjøpe støvler :D:D hihi Vurderer helt seriøst å kjøpe meg gule støvler, men vet ikke helt. Så en jente som hadde gule og det så knalltøft ut, men på den annen side så passer ikke gule støvler til all verdens klær heller.. What to do, what to do??? På bildet her ser dere et bilde av støvlene jeg vurderer..

6 kommentarer:

  1. Det er jo kjempekult, da! (Jeg har heller "ikke noe å gjøre" nå, som du kanskje merker:P)

    SvarSlett
  2. haha, ja du er jo den første som skriver kommentar:p Jeg ønsker meg virkelig gule tøvler, men vet ikke om jeg "tør" liksom.. hihi

    SvarSlett
  3. Pingle, seff tørr du! Du kler gult *skuer bort på deg i klasserommet*

    SvarSlett
  4. haha, stalker:p Jeg skal se om jeg finner de jeg vil ha. Og om jeg ikke gjør det, så safer jeg med noen med litt mer nøytrale farger;)

    SvarSlett
  5. Kjøp gule da :) Gule støvler er sexy!rawr <3

    SvarSlett
  6. haha, jeg vet nå ikke helt jeg da, kanskje ikke sexy, men ganske kult i hvertfall:) rawr

    SvarSlett