mandag 23. mars 2009

Joda, Runa sitter inne hun i dette flotte været. Skulle gjerne vært ute i sola og kost meg, men jeg har en norsk dikt-analyse å gjøre. Siden jeg er så dum og venter med slike ting til siste slutt. Jeg skal nemlig levere den nå om 5 timer ca :p haha, men jeg tror ikke jeg er alene om å skrive analyse i dag nei.
Ellers har dagen blitt brukt til tull og tøys på skolen. Mandager er alltid de dagene hvor jeg føler at jeg ikke lærer noe som helst. Først spillte vi et spill i naturfag,så hadde vi gym, deretter hadde vi to samfunnsfagstimer som jeg ikke husker hva vi gjorde i engang og tilslutt hadde vi norsk hvor vi skulle lære om norrøn mytologi. Jeg tror jeg duppet av en million ganger underveis:p haha.. Så mandager er absolutt den dagen hvor jeg føler at jeg ikke lærer noen ting ;) Noen som tenker det samme??

Mens jeg allerede skriver et innlegg så tenkte jeg å benytte anledningen til å legge ut enda et bilde fra i fjor sommer. Jeg gleder meg sånn til denne sommeren:D Jeg har
kjøpt ukespass til Øya-festivalen også :) fant ut at det er noe av det siste jeg gjør før jeg drar til Spania. Så håper det blir mange bra konserter og mye flott tid med vennene og kjæresten min <3


2 kommentarer:

  1. Jeg har bare en ting å si: Mandager er digg :)
    En ting til :P DU er nydelig <3

    SvarSlett
  2. Ja det er ganske digg at mandager er sånn :) men da blir det samtidig litt meningsløst å dra.. Veldig fristende å bli hjemme enda en dag :p
    Det er du som er nydelig <3

    SvarSlett