søndag 15. mars 2009

jaja..

Vi vant ikke kampen da, men neste kamp vinner vi sikkert;) Det var morro å være med uansett. Nå skal jeg til hellviktanken på Café og spise lunsj sammen med Olav, mamma, pappa og farmor. Det blir veldig koslig. Og for de som ikke visste det så sitter jeg i hallen nå i dette øyeblikk å oppdaterer bloggen:p haha.. hallen er jo på skolen jeg går på, så jeg logget meg på nettverket her. Men nå skal vi visst dra så da må jeg pakke sammen.

Men jeg håper laget mitt vinner kampen etterpå da :) *krysse fingre*

7 kommentarer:

  1. Hei!!
    Så digg at du også skal til Spania!!! Hvilken organisasjon reiser du med?? :)

    SvarSlett
  2. HeiHei! Ja jeg gleder meg masse:) Reiser med Aspect. Du skal til Spania du også? Og med hvilken organisasjon da? :D

    SvarSlett
  3. Åååja ;P
    Jeg vet.. jeg er egentlig glad for at jeg enda har tid igjen her hjemme..selv om jeg teller ned dager ;) Jeg reiser med AFS.
    Hvis det er greit, så linker jeg deg her på bloggen?
    Vet du om flere som skal til Spania? :)

    SvarSlett
  4. Ok:) 8-10? Det er jo ganske mange.. AFS hadde kun én plass til Spania i år... gjett hvem som fikk den! ;) Jeg håper vi har samme avreisedato, sånn at jeg slipper å reise helt alene... Skal dere som drar med Aspect på noe forberedelsescamp (en dag) utenfor Madrid?

    SvarSlett
  5. Ja hun sa så, hun dama i Aspect. Kanskje hun mente 8-10 fra Norge i året? ikke vet jeg:p Jeg skal på forberedelseskurs i Madrid i 2 uker før jeg reiser til vertsfamilien. Jeg har ikke fått noen avreisedato enda, men vi skal dra i slutten av August. Skolen begynner ikke før i September en gang, men skal jo på det kurset i Madrid;)
    Det hadde vært hyggelig å dra på samme dato :)

    SvarSlett
  6. Jaha :) Jeg skjønner! Vi får satse på dét ;)

    SvarSlett