mandag 16. mars 2009

Ble Hjemme i dag jeg..

Som sikkert mange smertelig fikk med seg, så kunne ikke Bjørndal stille lag slik at håndballkampen vår ble avlyst. Det var kjipt. Og jeg fikk ikke gjort så veldig mye av det jeg hadde bestemt meg for å gjøre heller. Eller.. Jeg fikk sett filmen og vært med Jesper, men jeg fikk ikke gjort noen av leksene jeg hadde tenkt å gjøre :p Merkelig nok.
Og siden vi har 3 (?) prøver denne uka, labrapport og engelsk bok så ble jeg hjemme og tok en uofisiell studiedag. Har ikke så mye fravær i år, så fant ut at dette ikke var så farlig. Så nå har jeg sovet to timer lenger enn vanlig, spist en ordentlig frokost og nå skal jeg sitte med lekser helt til jeg stuper. Eller i hvertfall til jeg skal på svømming i kveld :)
Egentlig ganske deilig å være hjemme i dag. Vi har bare kjedelige fag, untatt gym, så jeg føler ikke at jeg går glipp av no.

Siden jeg skal til Spania så er jo spansktimene gull verdt for meg! Derfor blir jeg ikke hjemme på noen dager der jeg har spansk. Og siden jeg ikke ligger så altfor godt an når det gjelder matten heller, så blir jeg ikke hjemme de dagene heller. Så det er da altså grunnen til at jeg ikke er på skolen i dag. hihi men ikke tro at jeg er noen slabbedask som skulker skolen ofte :p Jeg skulker ALDRI, untatt i dag da..

4 kommentarer:

  1. merkelig.. Siden jeg skriver på norsk :p

    SvarSlett
  2. Haha til den første kommentaren der:P Uansett: jeg føler med deg! Tror de tvar et sjakktrekk å bli hjemme i dag, for vi har faktisk 3 prøver, ja. Vi andre burde tatt til vettet og gjort som deg! ;)

    SvarSlett
  3. 1 kommentar: wtf??
    Greier du å gjøre lekser da Runa? eller loker du bare med bloggen din ? :)

    SvarSlett
  4. Jeg har faktisk gjort endel lekser Jesper:P utrolig nok. Jeg må bare få unna leksene for uka først, så kan jeg konsentrere meg om prøvene. Jeg hadde på følelsen at jeg ikke kom til å gå glipp av noe i dag, så ble hjemme ;)

    SvarSlett