søndag 15. mars 2009

Søndagen..

Deilig! Jeg sto opp klokken 8 (gal som jeg er) for å løpe meg en tur. Og nå er jeg tilbake igjen ferdig dusja og greier :) Det er nesten det beste som fins, den følelsen etter at en har trent, men nå må ikke folk tro at dette er noe jeg gjør grytidlig hver søndags morgen, men jeg har hos Frida i går med Anine. Og vi spiste så mye godteri og mat at jeg så og si rullet hjem.. Derfor, kom jeg til den konklusjonen at jeg var nødt til å løpe i dag tidlig for å veie opp min dårlige samvittighet, som Frida så fint sa det. En annen grunn til at jeg var ute og løp var også at jeg ikke har trent siden torsdag. Og siden jeg røk korsbåndet i en håndballkamp rett før jul, må jeg trene som rakkern nå for at det skal ta seg opp igjen før jeg kan operere. Fysioen min sa det begynner å se bra ut, så i mai kan jeg kanskje operere det :)

Etterpå i dag, eller rettere sagt om 20 min, skal jeg til Nesoddhallen og være trener for jenter 11 som har hjemmekamp. Jeg var forresten i den lokale avisa i forrige uke sammen med jentene. Vi vant en kamp mot Ås:) Har lagt opp taktikk og greier på hvordan vi skal vinne kampen i dag også. hehe, hemmeligheten er at jentene må ha det gøy ;) Etter jentekampen skal jeg se lillebroren min spille kamp og så skal jeg se mitt eget lag spille. Siden jeg er skadet så kan jeg jo ikke spille selv. Det blir gøy å se laget mitt spille kamp, men utrolig trist også. Det er siste hjemmekamp vi har i dag. Siste hjemmekamp som et lag. For neste år reiser jo halvparten av laget på utveksling og de som blir igjen går over til damelaget. *snufs, snufs*

Men, jeg har også planer om å få sett en film i dag som jeg lånte av Frida i går, gjort naturfagslabraport, og vært sammen med Jesper når han kommer hjem fra McDonalds-cup (HAHA! for et navn). Skal oppdatere bloggen senere så dere får se hvor mye av dette jeg fikk gjort :p

ha det kulj! Som de svenske på jobben sier ;)

2 kommentarer:

  1. heiheihei.. her er jeg igjen..
    Jeg tenkte bare jeg skulle si at du må melde deg på den nikepluss-jente-mot-guttene-konkuransen siden du er så flink til å trene;)

    McDonalds-cup.. ja-jøss..

    Klem Amanda:)

    SvarSlett
  2. Ja kanskje jeg skal gjøre det;) Da får man jo enda mer lyst til å løpe :) McDonalds-cup er sikkert morsomt det da, tiltross for navnet:p

    SvarSlett