lørdag 21. mars 2009

Neimen Hva FAAAAN! Nå har jeg skrevet samme innlegget 4 ganger og det blir sletta på mystifystisk vis hver gang! Så irriterende...

Skulle liksom forklare hvorfor jeg ikke har skrevet på noen dager og greier, men det ser for øyeblikket ikke ut som at det går. Om ikke blogspot endelig har bestemt seg for å godkjenne det jeg skriver da.
Uansett, har ikke skrevet på noen dager siden det har vært så utrolig mye å gjøre på skolen de siste dagene. Hadde matteprøve i går og følte egentlig at det gikk ganske bra. Noe som er litt skummelt, for det gikk sikkert ikke så bra. Men vi får se ;)

Rett etter at jeg kom hjem fra skolen i går dro jeg inn til byen med Lina. Vi så på kinoen "menn som hater kvinner". Den bør sees! Utrolig bra laget. Filmen er basert på boka Menn som hater kvinner, av Stieg Larson. Det er 3 bøker i serien som absolut burde leses for de som liker bøker :) Jeg er en av dem, så jeg likte bøkene veldig godt. Da filmen var ferdig dro jeg til Lea og hadde det veldig koslig der. Deretter dro jeg hjem sammen med Jesper og sov over hos han <3 Sto opp tidlig klokken 9 i dag, til Jespers forargelse, og dro til byen med Olav og Lina. Hadde lovet å være med han til byen for finne karnevalsutstyr til karnevalet på skolen hans. Noe som minnet meg på at jeg må finne kostyme selv. Noen som har noen idé om hva jeg kan kle meg ut som? Og nei, secretary or nurse er ikke et alternativ for de som hadde tenkt å skrive det :p skulle tatt seg ut..



Fikk foresten kjøpt "Pæler" i stad. Fant ingen gule i min str, dermed ble det disse svarte med blomster. Utrolig flotte synes jeg da :) Kanskje jeg tar dem med ut på en prøvetur når jeg skal bort til Amanda etterpå? Skal nemlig spise taco med henne i kveld og muligens se en film :D Preakst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar