søndag 18. september 2011

Ny utrolig reise - Zambia!!

Hei dere! Har gjort klar noen innlegg jeg skal prove aa laaste opp, men vet ikke om det fungerer. Saa skriver litt kort naa, ogsaa faar vi krysse fingrene paa at jeg faar lastet opp de andre senere.

Naa er jeg i Zambia! Fikk muligheten til aa reise hit aa jobbe frivillig paa et barnehjem, saa da gjorde jeg det! Er helt utrolig fint her, og alle er veldig hyggelige, saa vi koser oss veldig. Jeg er her med to andre norske jenter. Tremenningen min Synnove og hennes venninne Maria. Vi bor paa barnehjemmet Nyumba Yanga (Home of joy) og vi har faatt laane en leilighet der. Saa vi bor gratis og jobber frivillig. I tillegg betaler vi maten selv. Flybilletter, vaksiner osv ogsaa selvfolgelig.

Til naa har vi opplevd masse spennende! Men jeg skal forsoke aa laste opp bilder og innleggene jeg har skrevet, saa slipper jeg aa gjenta alt. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar