søndag 25. september 2011

25.september

Da sitter vi å venter på at vasken vår skal bli ferdig. Må få hengt opp den før vi drar til Arcades. Håper internettkafeen er åpen i dag. I dag morges, da jeg var ute og trente, tok jeg noen bilder av den flotte basketballbanen og området rundt. Så nå kan dere se hvor jeg er hver morgen fra kl.07.00 til 08.00. Forresten, for dere som ikke visste det, så er det ingen tidsforskjell mellom Zambia og Norge.


Som dere ser er det gjerder med både piggtråd og glasskår på toppen, så her kommer ingen inn. Den ene halvdelen av banen er inngjerdet i dette, og den andre halvdelen er inngjerdet av maisåker. Så kl.7 på morgen er jeg heeeelt alene her. Ikke en lyd (sett bort ifra alle smådyrene)

4 kommentarer:

  1. Er det bare du som trener? Hva med de andre norske? Du får få med deg noen av jentene på barnehjemmet og lage gymtime.

    SvarSlett
  2. Heii Runa
    Greit med sitt eget privat treningsområde. Du må prøve å få med de andre også. Har det roet seg etter presidentvalget? Virker som de var veldig nervøse etter at 'King Cobra' vant valget. P

    SvarSlett
  3. haha De har ikke så veldig lyst til å stå opp kl.7 om morgenen for å trene med meg, så jeg får nok basketballbanen for meg selv. Tenkte vi skulle prøve å få igang noe med jentene.

    Det virker som ting har roet seg etter valget. Vi får i alle fall ikke beskjed om flere uroligheter, og kjøpesentrene er som noramle igjen. Vet ikke egentlig hva de synes om han King Cobra, eller Sata som han heter. Men det virker som det går greit. Han har visst aldri vært president før, så de vet vel ikke hvordan det kommer til å bli enda.

    SvarSlett