fredag 4. juni 2010

Siste dag i Spania

Rolig med å kommentere innlegg folkens! Det har jo tatt helt av de siste innleggene.. Næt..

Da var jeg tilbake fra shopping med Hannah. Jeg fant ikke det jeg skulle for storesøsteren min, men jeg fant bursdagsgave og en del solbriller. Hehe kjøpte 3 par solbriller forrige gang jeg var på Primark. Da vi kom i dag hadde de fått inn en hel haug av nye varer, så jeg kjøpte 4 par med solbriller til. De er riktignok ikke til meg da. Søsken har kommet med ønsket om å kjøpe noen par billige solbriller med litt spreke farger, så da ble det slik. Ikke at de var så veldig spreke da, men farger, det hadde de. Nok om det.

Har pakket ferdig alt nå, og har på mirakuløst vis fått plass til alt sammen i kofferten, håndveska og en liten papirpose (sånn ala papirposene man får på Zara). Det som gjenstår å se er hvor mye overvekt jeg har. For det tror jeg kan være en del. Har hørt man må betale 8 euro pr. kilo overvekt. Så om min bag veier noe rundt 30 kilo må jeg betale 80 euro i overvekt. Rundt 650 kroner. En del altså. Men hva gjør man vel ikke for å få med seg alt hjem til Norge?

I kveld er det som sagt hadefesten for både meg og Hannah, selv om hun ikke skal hjem før om 3 uker. Like greit å ta de samtidig. Helt merkelig at jeg skal hjem i morgen tidlig. Tror ikke det har gått helt opp for meg enda, for jeg klarer ikke forestille meg at jeg skal gå på norsk jord og se alle mine kjære nordmenn igjen i Norge i morgen kveld!

Primark må være yndlingsbutikken min her i Spania! Hehe

Hannah kjøpte sko og kjole til festen i kveld.

Runa og Hannah!

Vi har en sånn morsom ting med festen i kveld. For når det er fest er det jo mange som søler, mister mat på gulvet osv, så nå har vi noen spilleregler. Den som søler mat på gulvet må slå 5 "OL-floker" (regner med at alle vet hva det er). Den som søler drikke må ta 5 push-ups. Og den som sier et banneord må drikke et helt glass med brus/sangría etc. Vi har ikke funnet på alle enda, men dette kan jo bli morro! Jeg skal ikke søle mat på gulvet i alle fall. 5 OL-floker med 10 cm høye heler jo bare gå galt.

Må forresten nesten si velkommen hjem til dere herlige Chicas Noruegas de España! Noen dro hjem allerede i dag, og jeg regner med at de er hjemme nå ganske så snart. Kos dere med familien, venner og alle dere ikke har sett på så lenge! Håper på en reunion i slutten av sommerferien med alle sammen! Hadde vært så koslig! Como un año despues todo empezó!


2 kommentarer:

  1. Hei,hva synes du om å bo (ha bodd) sammen med en annen utvekslingstudent? Er det noe du vil anbefale eller ikke? God tur hjem:)

    SvarSlett
  2. Hei du! Tusen takk! Jeg skal skrive et innlegg om det å bo sammen med en utvekslingsstudent og om anbefalinger så fort jeg får tid. Akkurat nå har jeg bare noen timer igjen i dette herlige landet, så jeg skal utnytte det. Men om jeg har nett på flyplassen skal jeg skrive ett innlegg om det :)

    SvarSlett