fredag 25. juni 2010

Drar til Roskilde i morgen + bilder fra de siste ukene

Hei dere! Beklager VELDIG dårlig oppdatering etter at jeg har kommet hjem. De thar bare vært så mye morro som har skjedd, så jeg har ikke prioritert å skrive alt på bloggen. Dessuten er jo året mitt som utvekslingsstudent over så jeg har jo ikke så veldig mye mer å fortelle annet enn at jeg har hatt det helt fantastisk på utveksling, men at det også er veldig, veldig deilig å komme hjem igjen. Man setter så mye mer pris på alt og alle rundt seg når man har vært borte fram dem/det en stund. Jeg har i alle fall lært og sette veldig stor pris på familien, venner, Norge og alt etter at jeg har bodd i Spania et år.

Det er så morro, for nå kommer alle sammen hjem igjen en etter en. På mitt trinn var vi rundt 25 stykker som dro på utveksling, og veldig mange av dem fra min vennegjeng, så kjempekos å se alle igjen. Var på Gardermoen for litt siden for å velkomme hjem en kamerat som har bodd i USA et år. Kjempemorro og veldig spennende å stå å vente!

I morgen reiser jeg på Roskilde og skal bare kose meg masse! 8 dager med herlig musikk, herlige mennesker og morsomme, koslige stunder. Det kommer til å bli så gøy! Har gledet meg siden i fjor sommer da vi var på Øya-festivalen og bestemte oss for å dra på Roskilde året etter, altså i år.
Etter Roskilde reiser jeg direkte fra København til Hamburg, hvor Hannah møter meg på togstasjonen (forhåpentligvis). Så skal jeg bo hos henne i 5 dager før jeg reiser hjem igjen. Kan tenke meg at jeg er passe sliten etter den ferien ja!

Siste innlegg kommer ikke helt enda har jeg bestemt meg for. Har ikke tid til å skrive et skikkelig slutt-innlegg enda, for å avslutte Spaniabloggen. Venter med det til etter Roskilde og Tyskland. Kan tenke meg at jeg har en del flotte bilder etter turen også som jeg tenkte jeg kunne dele med dere, om dere har lyst. Uansett, nærmer oss juli nå og da er det jo snart august. Og august betyr avreise for de aller fleste av dere som skal på utveksling til nesteår! Må få ønske dere lykke til, også må jeg si at jeg misunner dere nesteår! Det kommer til å bli fantastisk!

Legger ut litt bilder fra velkommerhjemfester og grillkvelder. Vet ikke om det er så veldig interessant egentlig, siden det er fra Norge og er noe sannsynligvis alle gjør, men jeg gjør det likevel. Så kan jo Mariell og Cathrine som var i Spania i år og skrev blogg i alle fall se hvordan jeg har det nå. hehe enjoy

Ikke spør hvorfor jeg har på krone. Jeg vet ikke selv.

Grilling i hagen

Velkommenhjemfest for Robin som var i USA (til venstre)

Nikko og søteste Jesper <3

Brede som var i USA. Legg merke til bakgrunnen. Det er Mio.

Briana, amerikansk utvekslingsstudent som har gått i min norske klasse dette året. Reiser snart hjem igjen. Veldig trist, men hun har planer om å studere i Norge så henne ser vi nok igjen! Herlig jente!

Lea, også med krone, var i Spania i år hun og. Bodde i Valladolid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar