fredag 4. juni 2010

Så søte venner jeg har!

Jeg har noen veldig gode venner her altså! I dag var jeg først og spiste comer hos María og hjalp henne etterpå med engelsk siden hun skal ha avsluttende prøve i det om bare noen dager. Veldig koslig igrunn. Har de siste dagene hjulpet en venninne i Norge også, men med spansk, ettersom hun har spanskeksamen i morgen, eller, siden jeg skriver så sent, i dag. Håper virkelig det går bra. Hun har lest mye vet jeg. Litt gøy da. Sitter å hjelper nordmenn med spansk og spanjoler med engelsk.

Uansett, senere dro vi til Xiomara hvor alle som kom hadde tatt med seg hver sin rett. Så da ble det på en måte litt tapas. Hadefesten var veldig hyggelig og det ble en flott avslutning. De hadde til og med kjøpt en gave til meg! Skikkelig, skikkelig søt også! Tror jeg har hørt omtrent annen hver time de siste to ukene: Runa, no te vayas! Som betyr: Runa, ikke dra! Vennene mine her var virkelig lei seg da jeg måtte si hade til dem i stad. Noen begynte å gråte, og andre har lovet at de skal komme til Norge neste sommer. Hadde jo vært utrolig morsomt om de kom på besøk!

Ser dere hva det er? En pute! Med bilde av alle sammen. Husker dere da vi var i parken og tok bilder? Dette bildet er fra den gangen. På baksiden av puta står det at selv om avstanden er stor så vil de alltid være her. Og at de er veldig glad i meg. Så har alle sammen skrevet navnet sitt. Skikkelig, skikkelig søte altså!

I morgen skal Hannah og jeg til Plaza, som er et stort kjøpesenter litt utenfor Zaragoza. Jeg skal vel egentlig ikke kjøpe noe mer nå, men jeg er på oppdrag fra storesøster, og skal se om jeg finner noe for henne. Dessuten hadde det jo vært fint med en liten avskjedsgave fra Hannah og meg til familien. Vi får se hva det blir til. Kommer til å bli en kjempeflott siste dag med Hannah i alle fall! Og på kvelden er det hadefesten med familien og noen venner. Blir bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar