torsdag 30. juli 2009

Alle reiser

Nå begynner det virkelig å nærme seg til avreise for mange. Brede og Hilde har alt reist. Håper begge får det superfint i året som kommer :)

Jeg vet virkelig ikke hvor det blir av all tiden. Den flyr jo av sted! Nå er det bare i overkant av 3 uker til jeg drar. Jeg lurer virkelig på hvordan det kommer til å bli. Tror faktisk ikke at språket blir det vanskeligste. Har møtt endel som sier at man tar språket fortere enn man tror, og det er jo betryggende.

I går var Amanda og jeg i Oslo for å kjøpe noen småting jeg trenger før jeg reiser. Kjøpte en stor toalettmappe, ny lommebok + mange små plastbeholdere. plastbeholderne skal jeg bruke til alt mulig av kremer ol. slik at jeg slipper å ta med hele krukken/flasken osv. Ganske smart igrunn:) Det er så ufattelig mye å tenke på for tiden. Alt som skal fikses før jeg drar surrer rundt oppe i hodet mitt hele tiden. "Ringe lånekassen, ringe Aspect, sende mail til familien, møte med banken om bankkort." osv..

Må bare fortelle en ting som ikke har med utveksling i det hele tatt. Jesper fikk bursdagsgaven sin i går :) Pappa kjøpte en ekstra billett til Coldplay-konserten i Bergen, så jeg kjøpte den av han. Og Jesper fikk den av meg. Han har jo ikke bursdag før 21.August, men siden vi skal fly og sånt, må han vite det litt på forhånd. Han ble veldig glad :D Tror det blir en fin tur og konsert! Har aldri vært i Bergen før heller. Og denne konserten blir på en måte noe av det siste vi gjør sammen før vi drar. Så det blir jo en bra avskjed<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar