mandag 27. juli 2009

Ny vertsfamilie! :S

ja dere, nå har jeg allerede fått byttet vertsfamilie. Tror det må være rekord. Jeg har jo ikke reist engang :p Men nå skal dere høre:

Tre uker etter at jeg fikk beskjed om at jeg hadde fått vertsfamilie, hadde jeg enda ikke fått noe mer info om dem. Jeg (og pappa) ble etter hvert ganske irritert. Derfor ringte vi til Aspect og "purret" på dem. Det så ikke ut som aspect var helt klar over at jeg ikke hadde fått noe særlig med info. Pappa var litt skeptisk til familien ettersom det var en datter på 14 og moren var 29 selv. Hun hadde en sønn på 2 år også, så spørsmålet var jo om jeg kom til å bli den nye barnevakten:P

Uansett.. Pappa ringte, og aspect ble klar over at vi gjerne ville ha litt mer info.
Det virker på oss som om Aspect egentlig ikke var helt klar over hva de sendte meg til, for en uke senere ringte de tilbake og sa de hadde en ny familie til meg. De hadde tydeligvis snakket med jenta som hadde bodd hos "den gamle" vertsfamilien min. Hun hadde visstnok ikke gått så bra inn der, så hun flyttet ut etter noen uker. Aspect hadde ingen tro på at jeg skulle passe noe bedre inn enn henne, så de fant en ny familie. Det utrolige er at denne nye familien bor i samme boligkompleks som hun andre:p Så jeg kommer sikkert til å støte på dem i gangen eller no når jeg kommer.. hehe..

Jeg vet ikke så mye om den nye familien enda, og når sant skal sies så tror jeg ikke Aspect gjør det heller:p De sa de skulle sende meg infoen med en gang de fikk den fra Spania, så de kan jo umulig vite hvordan den nye familien er de heller. Det jeg vet er at moren er 29 (hun også), med en sønn på 2 år. Tror hun heter Anna. Jeg vet også at det skal bo en annen jente der fra Tyskland, men hun skal reise hjem i november. Dette kommer til åbli kjempebra tror jeg! :D (Håper jeg)

Beklager veldig om jeg skriver komplisert. Håper dere får noen ting ut av dette da, men det er ikke så lett å forklare. Er det noe dere lurer på, så er det bare å spørre :)

5 kommentarer:

  1. Hva..?!
    Men hva blir liksom forskjellen på om du bor hos den "gamle" familien enn den nye?... Begge mødrene er 29 år med en sønn på 2 år .. Hva var det som i utgangspunktet fikk Aspect til å lete etter ny familie til deg?
    hmmm...

    SvarSlett
  2. Nå surrer de bare hos Aspect.. Det virker jo som samme familie, bare at den ene familien har en datter på 14 og den andre ikke har det :S

    Håper du trives uansett, det er jo det viktigste :)

    SvarSlett
  3. Jeg er sikker på at dette blir et fantastisk år for deg, selv om du måtte bytte familie før du hadde truffet den første. Og.. nå nærmer det seg avreise med stormskritt !!!

    SvarSlett
  4. Ingrid: Vet ikke hva som var forskjellen. De sa bare at de hun andre jenta som hadde bodd der i fjor ikke hadde trivdes. Lurer på hva det var :S Aner ikke hvorfor de plutselig fant ut at den gamle familien ikke var bra nok :p

    Cathrine: hehe ja, det de egentlig har gjort er sikkert å flytte på jenta på 14:p kanskje det fortsatt er samme familie?? hehe

    Mariell: Det spilte egentlig ikke så stor rolle for meg at jeg byttet. Hadde ikke kontakt med den gamle familien i det hele tatt. Og ja, det begynner virkelig å nærme seg!!

    SvarSlett
  5. Kanskje vi skal kontakt Guinness Records?

    Det var sikkert litt lurt å bytte familie sånn at du ikke bare får det bra, men kjempebra! :D

    SvarSlett