fredag 3. juli 2009

I dag reiser jeg til Spania! :D

Ja, dere leste riktig :) Jeg drar til Spania i dag, men denne gangen er det bare for en uke. Jeg skal ta flytog og flyet heeelt alene:S Men det går nok fint! For hvor vanskelig kan det egentlig være? Mamma og pappa greier det jo nesten hver gang.
Husker så utrolig godt den gangen vi skulle til Hellas og vi bommet litt på tiden. Dette var den gang da det ikke var så strengt når en skulle lever inn bagasje O.l. Så vi løp forbi hele køen med baginnsjekking og rett gjennom sikkerhetssjekken med all bagasjen. Vi løp gjennom hele flyplassen og rakk akkurat flyet før de lukket dørene. Og da vi kom nedover den lange gangen som fører til flyet tok de bagasjen vår og dytta dem ned i en liten luke som gikk rett inn til lasterommet:p Dere kan tro vi fikk mange stygge blikk fra dem som satt og ventet på oss! :p haha

Men nå som jeg reiser alene skal alt gå knirkefritt har jeg bestemt meg for :) Det blir skikkelig kos å se Jesper igjen! Har savnet han veldig denne uka<3 Gleder meg :D

2 kommentarer:

  1. God tur!:) Kos dere, og hils Jesper:)

    SvarSlett
  2. Hehe jotakk! Litt sent nå, ettersom jeg er hjemme igjen da. :D

    SvarSlett