fredag 26. juni 2009

Da har jeg litt bedre tid ;)

Som sagt er moren bare 29 år, men det kan jo være veldig positivt:D Har sett litt på google earth for å finne stedet. Det er ikke langt fra sentrum av Zaragoza! Jeg skrev i søknaden min at jeg elsker å spille håndball, og da jeg så nærbilde av stedet jeg skal bo, fant jeg ut at det er en idrettspark vegg i vegg med leilighetkomplekset :D + en utendørs håndballbane! De har sikkert et lag der som jeg kan være med på :) Har også sett på diverse bilder fra byen, og den ser helt utrolig nydelig ut. Tror ikke det er så veldig varmt der om vinteren, ettersom jeg fant flere bilder med snø, men det synes jeg ikke gjør noe. Har ikke fått så mye info om familien enda, annet enn hva moren heter og hvor de bor. Fikk også e-mailen hennes, så jeg holder på å snekre sammen en mail til henne i dette øyeblikk.


Den "trekanten" av leiligheter oppe til høyre på bildet er der jeg tror jeg skal bo. Også kan dere se håndballbanen nederst til venstre :D

Samtidig som jeg fikk familien i Zaragoza fikk jeg også familien jeg skal bo hos de tre ukene i Madrid. Det er to foreldre på litt over 50 og en datter på 10. De bor i en leilighet og har ingen dyr. De vil også at jeg skal lære datteren å snakke engelsk mens jeg er der:p Vet ikke helt hvordan det skal gå da.. hehe

Kommer til å skrive mer info om "helårs-familien" min når jeg vet noe mer, men nå skal jeg på stranda:) Prekast!

7 kommentarer:

  1. Oi så gøy da :D Dette hørtes jo bra ut :)Håper du får spilt håndball og sånt!

    Men du, den familien du skal ha i Madrid, heter de Lacalle Santolalla? :P

    SvarSlett
  2. Så spennende !! Nå det ikke lenge igjen !!

    SvarSlett
  3. Svar: Hei!
    Zaagoza er en kjempefi by. Det er veldig lett å komme seg fra sted til sted. Jeg har også bodd midt i byn, så jeg kan gå rover alt. Har bare tatt bussn noen få ganger.
    Folkene er grei, men det kommer jo veldig an på personene. De er i hvert fall festglade!
    Hva er dressen du skal bo i?

    SvarSlett
  4. Åh så stiiilig! :D Gratulerer!! Håper jeg også får vertsfamilie snart..

    SvarSlett
  5. Cathrine: Det høres kjempefint ut :) og ja! Familien min i Madrid heter det. Skal du også til dem?? :)

    Mariell: Nei shit, bare to måneder :S Spennende :)

    Marit Alida: Takk! De ringer deg sikkert snart :)

    SvarSlett
  6. svar: kas leilighet skal du bo i? og kas etasje?

    Hadde spansk ett år på vgs. men kunne svært lite. kan veldig mye no, men er jo alltids noe å lære :) har hengt veldig mye med en norsk jente her, så kunne nok lært mer om eg ikke hadde gjort det.

    SvarSlett
  7. Ja, jeg skal bo hos dem hele året :) Så gøy da! :D

    SvarSlett