onsdag 6. mai 2009

Kjeder meg veeeeldig...

ja.. Som sikkert noen av dere vet allerede, så er jeg ikke lenger hjemme pga kneet. Neida, for på toppen av det hele har jeg nå også fått halsbetennelse og må være hjemme en uke til. Great! Nesten litt til å le av, for tror ikke jeg har vært så mye syk noen gang som dette skoleåret her :p Men NÅ er vel kvoten min fyllt opp for en stund, så nå regner jeg ikke med å bli syk på et par 10 år ;)

Ellers, så kjeder jeg meg en del her hjemme. Jesper er nydelig da, og kommer innom hver dag og ser film meg meg og sånn :) Til tross for at jeg ikke er noe særlig til selskap.

Er forøvrig veldig glad for at det er fint vær ute, ikke at jeg får benyttet meg noe særlig av det, men det er deilig :) Begynner å glede meg så smått til 17.mai også. Da skal jeg ha bunad. Jeg synes forresten bunad er veldig fint, for de som lurte :p

Men over til noe annet. På søndag skal jeg på aspect møtet. Det ser jeg frem til egentlig. For det er mildt sagt en god del jeg lurer på.. Synes ikke alltid det virker som Aspect vet heeelt hvordan opplegget i Spania er. De kan i hvertfall ikke si stort som er forståelig om skolegangen :p Men, det blir vel bra. Nå har jeg også fått vite at en annen jente skal på forkurs i Madrid også. Mariell heter hun. Det kommer jo selvfølgelig til å være fler der enn Lea, Mariell og meg, men det er jo litt gøy å kjenne noen på forhånd:D

btw, så er det 103 dager til jeg drar nå.. Skummelt :S

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Føler meg egentlig litt teit som skriver her, men skal også til Spania til høsten og skal på forberedelseskurset i Madrid. Tenkte det hadde vært gøy å vist hvem noen av de andre som skal er før jeg reiser, siden jeg kjenner ingen som skal til Spania. Var veldig gøy å finne noen her :)
    Jeg heter Cathrine og så kommer jeg fra Mandal, som ligger litt utenfor Kristiansand.
    Vet du noe om hvor du skal være og sånt? Jeg venter litt desperat på en vertsfamilie, men får sikkert ikke vite noe før til sommeren uansett :(
    Jaja, var gøy å høre om noen som skulle ned til høsten :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så kult at du også skal! :) Bare for noen dager siden var det en som fant bloggen min som også skal til Spania :D Jeg er fra Nesodden, litt utenfor Oslo. En venninne av meg skal også til Spania med Aspect. Alle skal på forkurset, som deg:D Litt kult å ha kontakt med noen allerede før vi drar :)

    Jeg har ikke fått familie enda, og så vidt jeg vet er det ingen andre jeg kjenner som skal til Spania som har det heller;) Jeg vet ikke hvordan det var på din skole, men fra min så reiser nesten en hel klasse tilsammen på utveksling. De færreste av dem har fått familie enda.
    Har du blogg?

    Hilsen Runa

    SvarSlett
  3. Jeg liker at du teller ned dager :P

    SvarSlett
  4. Åååh... dere er så heldige som er flere som skal reise med aspect ... ;)

    SvarSlett
  5. Så da er vi 4 stk allerede! Blir sikkert koslig :)
    Jeg tror ikke det er så mange fra min skole som skal, men det er ei i klassen min som skal til USA hvertfall.
    Jeg har nok ikke fått meg blogg enda, men har lovet venner og bekjente at jeg skal lage en før jeg reiser, så det kommer sikkert en om ikke så lenge til ;)
    Kommer nok til å følge med litt på bloggen din i mellomtiden, er jo gøy å bli litt kjent før vi reiser!

    Cathrine

    SvarSlett
  6. Jeg teller ned dager Guro:)

    Marit: Det kan jo hende at vi skal reise på noen felles turer iløpet av året? Heter de du reiser gjennom GetReady i Spania?

    Cathrine: Ja du må bare følge med å lese masse på bloggen! Kjempekoslig med kommentarer også :) jeg var på orienteringsmøte med Aspect i dag. 3 andre jenter som også skal på forkurs, i tillegg til oss andre som jeg nevnte.

    :D

    SvarSlett