søndag 10. mai 2009

Orienteringsmøte :D

Først av alt så må jeg bare beklage at det blir litt lite bilder på bloggen.. Jeg skal virkelig skjerpe meg litt der så det blir litt mer spennende å lese. Saken er at søsteren min er russ i disse dager, og hun har lånt kameraet mitt. Derfor blir det litt vanskelig.

Må nesten unnskylde meg for en ting til. For de som var på orienteringsmøtet denne søndagen. Jeg har som kjent halsbetennelse, med noen merkelige andre symptomer også som kraftig hoste og rennende øyne og nese. Jeg greide da å få verdens værste hosteanfall midt under møtet (hvor det var dørgende stille) Og jeg stoppet ikke med det første. Halsen ble etter hvert ganske så vond og så begynte også øynene å renne :p Hun ene av de to lederene så at jeg satt å "grein" og fikk øyekontakt med hun andre som sto og snakka. Og så ble det på mirakuløst vis pause. Jeg tar æren for den pausen :p Vi hadde jo nesten akkurat hatt 10 min pause allerede.
Så, jeg beklager virkelig for å ha forstyrret dere alle sammen under møtet :p Og nei, jeg har ikke SÅ hes stemme til vanlig ;)

Nå som jeg har fått det ut av systemet kan jeg begynne å fortelle litt om hva som ble fortalt. Jeg kan ikke få besøk av noen venner iløpet av hele året. Bare familie. Det er jo litt dumt da, for det hadde vært kos med venninner på besøk sånn på våren en gang:D jaja.. Ellers så fortalte de mest ting som jeg visste fra før. En ting var forresten noe annet enn hva jeg trodde. Jeg skal gå 2. baccelerato i Spania, isteden for 1. Så jeg tipper det blir et temmelig høyt nivå.. Til gjengjeld får jeg gå med de som er like gamle som meg, og det er jo veldig koslig da:D

:D:D

16 kommentarer:

  1. Haha, fint med ekstra pause da :P

    SvarSlett
  2. Skal vi gå 2 baccelerato? Jeg fikk beskjed om å søke på 1 baccelerato :S Hva søkte du?

    SvarSlett
  3. Oi, haha, det var derfor det kom en sånn random pause, ja:P Men flaks for deg da, hehe. Jeg vet akkurat hvordan sånn hoste er, det er sånn jeg alltid får når jeg sitter på bussen eller når lærern har foredrag og sånt. Så KJIPT!

    SvarSlett
  4. Guro: Ja, i hvertfall for meg :) tihi

    Cathrine: Hei! Jeg søkte også 1. baccelerato ;) Men det ble visst ikke godkjent i spania lenger at vi gikk et klassetrinn undet det vi egentlig skulle gått. Så det kommer til å bli vanskeligere for oss, men greit å gå med gjevngamle da :D

    Ida: En får ALLTID slike hosteanfall når de passer dårligst :p

    SvarSlett
  5. Har du fått beskjed om hvilken klasse du skal gå i ? Jeg aner ikke hvilken klasse jeg skal gå i ! :-p

    SvarSlett
  6. wops. når jeg tenker meg om, så sjekket jeg nettopp e-posten min, for jeg syntes å huske at det var noe med de der klassetrinnene, og jeg skal også gå 2. bachillerator :-D haha

    SvarSlett
  7. åå, ingen i aspect sa noe om det til meg på møtet :/ jaja, da ordner sikkert de det da. Blir kjempegøy å gå med de som er gjevngamle, bortset fra at det sikkert blir kjempevanskelig!

    Mariell:
    Hei :) er det du som også skal til Spania? med aspect?

    SvarSlett
  8. Mariell: hehe, ja jeg tror nok alle skal gå i 2. ;)

    Cathrine: Jeg tror de ordner det. For de anbefalte jo å søke 1. så sa har jo alle gjort det.
    Jeg ser du har laget blogg :) Skal sjekke den ut nåe jeg har fritime ;)

    SvarSlett
  9. hehe, bra :) Skjønner ikke så mye av disse blogg greiene, så er ikke så mye gøy der ennå :P

    SvarSlett
  10. Jeg syntes det var litt vanskelig i starten selv, men det kommer etterhvert:p hehe

    SvarSlett
  11. Cathrine: Ja, jeg skal også til Spania med Aspect ! Skal du også ? :)

    SvarSlett
  12. Kommer nok inn i blogginga etterhvert ja :)

    Mariell: Ja, det skal jeg :) Skal du på forkurset i Madrid også?

    SvarSlett
  13. Cathrine: Ja, det skal jeg ! Skal du også ? :) Hvis du skal, så sees vi jo der ! Jeg gleder meg !

    SvarSlett
  14. Mariell: Ja, det skal jeg :D Blir kjempegøy!!

    SvarSlett
  15. Haha, syntes den pausen passa godt i allfall! Men kjipt med sånn hoste, er ikke noe gøy. Det hørtes ganske tøft ut å gå i Spania ja, men det går sikkert fint!

    SvarSlett
  16. Ja, akkurat der på Aspectmøtet var det dritt å få hosteanfall, men ellers går det ganske greit :) Gleder meg til å reise til Spania ja :D Blir sikkert ganske vanskelig, men utrolig fett når jeg kommer hjem og snakker flytende spansk!

    :D

    SvarSlett