onsdag 27. mai 2009

Håndballcup til helga!

En god stund siden jeg har oppdatert nå føler jeg.. Jeg har vel egentlig ikke så mye å si noe om. Det eneste jeg driver med for tiden er lekser, lekser og ehm..Lekser.
Alle lærerene fant ut samtidig at de ikke hadde nok å karaktergrunnlag for å vurdere oss, så vi fikk innleveringer og fremføringer i omtrent alle fag.
På mandag leverte vi photostory prosjektet i engelsk, på tirsdag hadde jeg ikke bare en, men to naturfagsprøver. Og på fredag skal jeg ha samfunnsfag fremføring, matteprøve og naturfagsfremføring.. Heldigvis er det ikke sånn her ofte:p

Ellers, så kommer sommerferien nærmere og nærmere for hver dag som går. Skal forresten på cup i helga:) Ikke at jeg skal spille, skal bare være med se på. Uansett, det kommer til å bli skikkelig gøy, men samtidig veldig trist også:( Dette er nemlig det siste vi gjør som et lag. Mange av oss har spillt sammen siden vi var 9 år! Skulle gjerne vært en av dem utpå banen, men fysioterapeuten sa at jeg ikke kunne regne med å begynne å jogge før om 1-2 måneder.. Synes virkelig synd på folk rundt meg (les: Jesper) som må holde ut med en som blir syyykt rastløs av å sitte for mye stille:p haha

Her er et bilde fra 7. tror jeg:)

11 kommentarer:

  1. Må si jeg liker uttrykket til Mia på det bildet :)

    SvarSlett
  2. hehe ja, også er alle drit svette og slitne etter kamp:p

    SvarSlett
  3. Kjekt med en oppdatering :-) Jeg er ofte innom for å se om det er noen nye innlegg ! :-)

    SvarSlett
  4. Så koslig at det er noen som følger med :) Da må jeg ensten beklage at jeg ikke har oppdatert oftere ;) Skal bli flinkere.

    Har ikke fått familie enda da:( Men hun venninnen min som også reiser med aspect har fått. Hun kom til en tobarnsfamilie litt nord for Madrid. De så kjempehyggelige ut :)

    Har du fått enda?

    SvarSlett
  5. Er det hun Cathrine ? Kjenner dere hverandre fra før ?
    Jeg har ikke fått, skal gi en lyd når jeg er fått ! :-) Jeg blir jo nervevrak av dette her, jeg er skikkelig nysgjerrig på hvor jeg havner :-p
    Du må love å skrive innlegg med en gang du har fått familie ! :-D

    SvarSlett
  6. Nei, jeg tror ikke hun mener meg :)

    Men jeg har også fått familie! Skal bo litt nord for Madrid, sammen med foreldre og ei jente på 11 år. Det står mer om dem på bloggen min, hvis du vil vite mer :)

    SvarSlett
  7. Mariell: Nei, jeg mener en jente som heter Lea;) Ja, du må gi lyd når du får familie:D Jeg også er skikkelig nervøs.. Tenk om jeg ikke får familie før jeg reiser osv. Men det får jeg sikkert. Føler bare at alle andre har fått og ikke jeg. jaja, det kommmer vel:)

    Chatrine: Ja, jeg var inne å leste på bloggen din;) Det høres jo skikkelig bra ut da! Heldig du er som har fått familie:D

    SvarSlett
  8. Åja ! Har både Lea og Cathrine fått familie i Madrid ? Så heldige de er !!
    Hva er bloggen til Lea ? Skal hun på forkurset i Madrid med Aspect og oss ? :-)

    SvarSlett
  9. Lea har ikke blogg;) Lea har fått familie litt nord for madrid i en by med ca 400 000 inbyggere. Hun skal også på forkurset i Madrid med oss ja.

    :D

    SvarSlett
  10. Åh ! så gøy ! nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg litt.
    Hun ene fra Aspect ringte meg i dag, for å si at jeg måtte sende med 5 passbilder, noe jeg faktisk har gjort, det var jo det første jeg sendte omtrent. Irriterende. Da har noen av de greid å rote dem bort. For Aspect hadde fått beskjed fra Spania om at det manglet passbilder, så nå tar det nok eeenda lengre tid ... :-p hehehe

    SvarSlett
  11. Jeg gleder med jeg også :D Drit irriterende med de passbildene da!

    :D

    SvarSlett