torsdag 28. mai 2009

Nei, fy søren :(

Fy søren så kjipt det var å få tilbake norsktentamen! Norsk skal jo være det faget jeg får best i. Fikk som kommentar at jeg skrev veldig bra, men at jeg skrev litt oppstykket... Da får jeg ikke karakterene jeg håpet på i boka heller. Heldigvis er ikke norsk et avgangsfag i år da;) Så egentlig så bryr jeg meg ikke så veldig hva jeg går ut av 1.klasse med i norsk.

Engelsken skulle jeg også fått tilbake by now. Men Stian sa at loftet hadde sletta X-mappen. Derfor er hele besvarelsen bortevekk. Stian skulle gjøre litt detektivarbeid som han sa og se om han kunne finne den. For de tar visstnok backup på alt. Vi får se ;)

Mamma, pappa, Olav og mormor dro forresten i dag til nordnorge. De skal i konfirmasjon til kusinen min. Ganske så deilig å være alene i huset. Ikke helt alene da, lina er også her, men det er så mye roligere når alle de andre er borte. Ikke noe mas. Deilig :D

2 kommentarer:

  1. Kjipern med tentamen, men jeg tror nok ikke det er noe farlig nei..! :)
    Jammen så flott at du er hjemme alene da, jeg kommer!! :)

    SvarSlett
  2. Jeg var på cup i helga da, så jeg var nok ikke hjemme, men du var jo i Køben? :)

    SvarSlett