tirsdag 28. april 2009

Ferdig med operasjonen! :)

Da var jeg ferdig med operasjonen også :) Utrolig deilig å ha gjort det, selv om jeg egentlig ikke var så veldig nervøs. Litt, men ikke veldig. Må nesten fortelle hvordan det var i narkose:p hehe det var helt merkelig. Fikk noen sprøyter, og så la de en maske med sånn surstoffgreier foran meg og - neste som skjedde lå jeg i senga der jeg hadde vært før jeg la meg på operasjonsbordet :p Nesten som på film, der de bytter fra et bilde til et annet. Du får aldri vite hva som var imellom og det går helt av seg selv. Akkurat sånn var det. Fra jeg gikk i dvale til jeg våknet igjen hadde det nesten gått 3 timer. Veldig merkelig..

Da jeg våknet, ble jeg skikkelig dårlig. Ordentlig kvalm. Stakars sykepleieren som var der:p For hun måtte holde bøtta, ettersom jeg var litt fjærn. hehe men hun har jo valgt yrke selv..

I dag har jeg vel egentlig bare tuslet litt rundt og prøvd ut beinet, som btw føles som om det veier et tonn! :p De skjærte sikkert accidently ut en hel haug med muskler mens de først var igang, det føles i hvertfall sånn. Kommer nok ikke på skolen i morgen, og er usikker på torsdag. Men får se hvordan det blir ;)

Runa :)

13 kommentarer:

  1. Haha, det hørtes ut som en litt absurd opplevelse må jeg si:P

    God bedring, da:) Eller restitusjon kalles det kanskje nå for tiden?

    SvarSlett
  2. Ja, ganske så merkelig:p

    Tusen takk :)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker narkose <3

    SvarSlett
  4. hoho, ja heller det enn å være våken! :) Men utrolig rart åssen den funker :p

    SvarSlett
  5. Junkiser ass :P "Heller det enn å være våken" :P haha n00b. Men det er bra alt gikk bra :)
    <3

    SvarSlett
  6. Jeg mente mens de opererer da din tull :p foretrekker å være ute av narkose til vanlig ja ;) hehe søten <3

    SvarSlett
  7. Heihei!
    Jeg satt og bladde litt på bloggen din, og ser at du skal reise til Spania med Aspect til neste år ! Og at du i tillegg skal være med på forkurset i Madrid. Det skal jeg også, så da sees vi nok der i August ! :-D

    SvarSlett
  8. Hei! Hvem er du? Har du også blogg kanskje?? Får i hvertfall ikke åpnet den om du har.

    Så kult at du også skal! :D En venninne av meg skal også på forkurset i Madrid. Jeg gleder meg veldig :) Mend det blir sikkert vanskelig også.. Kan jo ikke snakke Spansk egentlig, men det er vek det vi skal lære:p
    Vi sees :D

    SvarSlett
  9. Heihei !
    Nei, jeg har ikke noe blogg akkurat nå for tiden. Men skal lage en til jeg reiser !
    Hehe, det var litt tilfeldig at jeg kom over bloggen din, men jeg syntes det var utrolig kult ! Jeg gleder meg veldig, jeg også ! Men jeg kan tro det er veldig vanskelig, ja. Jeg har en venninne som er der nede nå. www.annikenizaragoza.blogspot.com om du ikke har sett den før. Hehe ! Men blir jo kjempekult når vi kommer hjem igjen, da ! :-)

    SvarSlett
  10. Det hadde vært kult om du lagde en før du reiser:) For da kan alle følge med på hverandre når vi er rundt omkring i Spania. En annen jente fant bloggen min i går, hun skal også på forkurset i Madrid :D

    jeg har ikke sett bloggen hennes før, men jeg skal se på den nå :) Utrolig kult ja når vi kommer hjem og snakker flytende spansk!

    :D

    SvarSlett
  11. hehe ! ja !!
    hva er hennes blogg ? om hun har, da :-p

    vet du om flere som skal på forkurset i madrid som har blogg ? :)

    SvarSlett
  12. Ingen andre jeg har snakket med som skal til Spania med Aspect har blogg enda :( Men de lager vel etter hvert;) Jeg kan skrive det her på bloggen om noen av de lager og sier det til meg. Så får du det med deg du også. Si ifra om du lager da, så kan jeg følge med :D

    SvarSlett
  13. www.mariell-kejia.ipublish.no
    men kommer nok ikke til å skrive før jeg drar :-p hehehe

    SvarSlett