mandag 13. april 2009

Påskeferien snart over:(

Nå er det ordentlig lenge siden jeg har skrevet et innlegg, men det har vært ferie og jeg har nesten ikke vært på PCen i det hele tatt. Det har vært så utrolig deilig denne uka og en kan si at påskeferien kom på akkurat riktig tid. Jeg trengte virkelig litt fri:p Det eneste som er utrolig kjipt for øyeblikket er vissheten om at det kun er 1 1/2 dag igjen, før alle tentamener og alt det der begynner. Først er vel norsktentamnene og så kommer engelsk og til slutt er det matte og spansk.

Jeg hadde store planer om å gjøre matte i ferien, for jeg husker ikke så mye av det vi har lært i år når sant skal sies:p Men det ble med tanken.. hehe, Skal prøve å gjøre litt matte i dag/kveld da. Om jeg "får tid". Har jo så fryktelig mye annet å gjøre nå for tiden.

Ellers har jeg bare vært hjemme i ferien. Og det har vært fantastisk deilig! Har vært masse med Jesper<3 , men har også vært sammen med mange andre venner. På onsdag var det vel, så var Stein, Lea, Jesper og Runa på kino. Vi så Watchman, en film som absolutt ikke kan anbefales. Vi satt i en knøtteliten sal på Eldorado i 3 TIMER og så verdens dårligste film som ingen skjønte stort av.. Så sånn var det. På påskeaften spiste Jesper og jeg middag hos Geir (faren til Jesper). Han er veldig flink til å lage mat, for det var supergodt :) Og i går var flere på en liten "gathering" hos Robin. Legger ut noen bilder på bloggen, men de fleste på facebook fra kvelden. Noen helt åndssvake bilder, men jeg skal være snill og fjærne de sykeste, og tro meg, de er det mange av! haha

Vi sees vel på onsdag alle sammen! Runa

4 kommentarer:

  1. Hei! Jeg spurte faktisk om det var mulig for meg å velge å komme til et sted hvor de snakker castellano, men hun sa at det var ingen garanti for det. Alt kommer an på hvor den familien jeg skal være hos bor. Siden AFS Norge bare har én plass, så må vi ta det vi får! hehe :D

    SvarSlett
  2. Nei, Castellano (kastiljansk) er den spansken som vi lærer på skolen ;) Catalan og Galisisk og alle de andre er derfor litt mer vanskelig for oss å forstå... tror jeg :P

    SvarSlett
  3. Ja:) Jeg gleder meg såååå til å få vite hvor vi skal! :)

    SvarSlett
  4. Ikke Watchmen altså :P Der røyk den planen...

    SvarSlett