onsdag 22. april 2009

ny operasjonsdato ! :D

Jeg var som kjent ikke på skolen i dag for å skrive engelsktentamen. Måtte på noe som heter Poiklinisk undersøkelse. De var nødt til å gjøre det før en operasjon, og timen kunne visstnok ikke byttes ettersom Dr. Hoffgaard tydeligvis var en travel mann.. Planen var at jeg skulle operere 5.mai, men nå ble den dagen flyttet fordi noen meldte at de ikke kunne. Grep sjansen, så nå blir det operasjon førstkommende mangag! :D Gruer meg egentlig ikke noe særlig, for det er et veldig vanlig inngrep og selve operasjonen tar bare en time. Kan reise fra NIMI etter 5 timer og sove hjemme. Det er jo ganske deilig ;D
Så da regner jeg med at jeg kan gå fint igjen før slutten av mai :) Alt klaffer perfekt :D

2 kommentarer:

  1. Er operasjonen på NIMI? Eller er det på Ullevåll sykehus, og så bare drar du til NIMI etterpå? :O Uansett er det veldig bra da :D

    SvarSlett
  2. Operasjonen er på NIMI:) Det er noe som heter NIMI sykehus. De gjør bare noen spesielleoperasjoner. Som fremre korsbånd og noen andre. Det er kjempebra :D

    SvarSlett