mandag 20. april 2009

Påskeferien er da over og tentamener har begynt :S 2 down, 3 to go.. Nynorsk og bokmål er gjort unna, så da var det bare de vanskeligste igjen. Engelsk på onsdag (som jeg ikke kommer på), matte på fredag og spansk en gang i neste uke tror jeg.
Matten er vel den jeg sliter mest med. Egentlig sliter jeg veldig. Må få satt med ned og lest gjennom alle kapitlene. Er vel også litt lurt å gjøre endel oppgaver tenker jeg, men jeg finner ikke tid eller lyst til å gjøre det :P Er det fler som har det som meg eller??

I dag har jeg vært å svømt en times tid på Sunnaas. Det er så utrolig deilig å bare skli gjennom vannet!:) Elsker å svømme :D

Vi snakkes:) Btw, så begynner vi 9 i morra.. 1Stb i hvertfall.

2 kommentarer:

  1. Ehm, JA. Jeg sliter skikkelig. Men vi overlever vel i år som i fjor. Bare at i år er det vanskeligere. Skitt au, vi stryker i det minste ikke. Kanskje. :)

    SvarSlett
  2. Ja vi gjør vel det :p Jeg håper ikke ejg stryker nei, men tror egentlig ikke jeg ligger SÅ dårlig ann.. Vi får se hvor vanskelige oppgaver vi får ;)

    SvarSlett