mandag 15. juni 2009

Ny informasjon fra Aspect!

Da har jeg fått ny informasjon fra Aspect. Noe merkelig synes jeg. Fikk en mail i dag om at forkurset ikke er fra den 16.august som de har informert om. Kursstart i Madrid er den 22. August i steden. Jeg fikk ikke informasjon om at kurset begynte den 16, i utgangspunktet. De sa til meg at det begynte den 17. Så nå lurer jeg litt på hva de driver med der borte. Nå er det i hvertfall fra den 22.August. Er enda ikke sikker på om vi da reiser den 22. eller om vi må reise før.

Hvis det er sånn at vi reiser 22. Så rekker jeg bursdagen til Jesper likevel:D <3

3 kommentarer:

  1. Aspect er litt surrete, må jeg ærlig innrømme at jeg syns. De glemte å sende meg bekreftelse (sånn til lånekassen), og sa at de skulle sende i løpet av noen dager da både jeg og mamma påpekte det for en uke siden, men jeg har ennå ikke mottatt noe. MEN, de er sikkert flink innerst inne. Eh:) Hadde vært koselig om du hadde rekker Jesper sin dag da:)

    SvarSlett
  2. www.mariell-kejia.ipublish.no
    om du er nysgjerrig så har jeg oppdatert bloggen min med informasjon nå. Har fått e-post og brev på Facebook fra to spanjoler som jeg skal bo hos mens vi er i Madrid.

    SvarSlett
  3. Ida: Ja, jeg synes de surrer endel. Men de er vel flinke innerst inne ;) Rekker bursdagen til Jesper :D

    Mariell: Den skal jeg sjekke ut :D Gleder meg til jeg får familie!

    SvarSlett